خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / بررسی «درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران» در کتابخانه و موزه ملی ملک
کلیک کنید

بررسی «درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران» در کتابخانه و موزه ملی ملک

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: «درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران» در کتابخانه و موزه ملی ملک بررسی می شود. دومین نشست از دوره آموزشی مطالعات ایران‌شناسی با رویکرد «درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران» با حضور ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دومین نشست از دوره آموزشی مطالعات ایران‌شناسی با رویکرد «درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران» با حضور ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.56 ( 1 امتیازات)
0

بررسی «درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران» در کتابخانه و موزه ملی ملک
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر:
«درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران» در کتابخانه و موزه ملی ملک بررسی می شود. دومین نشست از دوره آموزشی مطالعات ایران‌شناسی با رویکرد «درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران» با حضور ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، دومین نشست از دوره آموزشی مطالعات ایران‌شناسی با رویکرد «درآمدی بر شناخت فرهنگ و هنر ایران» با حضور ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

این نشست که به بررسی «شاهنامه‌نگاری و نگارگری ایرانی؛ مورد مطالعاتی: شاهنامه دموت» اختصاص دارد، در روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ در ساختمان این گنجینه برگزار خواهد شد.

حضور در این دوره آموزشی برای آن دسته از دوستداران فرهنگ و هنر ممکن خواهد بود که پیش‌تر نام‌نویسی کرده‌اند.

ابوالعلا سودآور، پژوهشگر حوزه هنرهای ایرانی و اسلامی، از ۱۳۶۱ تاکنون عضو کمیته هنرهای اسلامی موزه متروپولیتن و از ۱۳۷۵ تاکنون عضو کمیته مجموعه‌سازی در موزه‌های دانشگاه هاروارد بوده است. او در برگزاری نمایشگاه‌های هنرهای اسلامی و ایرانی در کشورهای گوناگون فعالیت و نقش داشته است. از ابوالعلا سودآور تاکنون کتاب‌های «فره ایزدی»، «هنر درباری ایران»، «دربار ایلخانان» و «بازشناسی استادان هنر در قرن نهم هجری» منتشر شده است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس