خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / پیش‌ تولید نمایش موسیقیایی «رستم و سهراب» آغاز شد
کلیک کنید

پیش‌ تولید نمایش موسیقیایی «رستم و سهراب» آغاز شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: پیش‌ تولید نمایش موسیقیایی «رستم و سهراب» آغاز شد. همزمان با ۲۵ اسفندماه سالروز پایان سرایش شاهنامه،پیش‌ تولید نمایش موسیقیایی «رستم و سهراب» به کارگردانی حسین پارسایی آغاز شد. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از روابط عمومی نمایش موسیقیایی «رستم و سهراب» با پایان یافتن نگارش نمایشنامه  این نمایش به نویسندگی متین ایزدی، این نمایش بزرگ میدانی همزمان با سالروز پایان سرایش شاهنامه (۲۵ اسفند) وارد مرحله پیش تولید شد. سهیل دانش اشراقی مدیر هنری، طراح صحنه و لباس پروژه رستم و سهراب است و حسین پارسایی به همراه سید محمود شبیری…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.9 ( 1 امتیازات)
0

پیش‌ تولید نمایش موسیقیایی «رستم و سهراب» آغاز شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: پیش‌ تولید نمایش موسیقیایی «رستم و سهراب» آغاز شد.

همزمان با ۲۵ اسفندماه سالروز پایان سرایش شاهنامه،پیش‌ تولید نمایش موسیقیایی «رستم و سهراب» به کارگردانی حسین پارسایی آغاز شد.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از روابط عمومی نمایش موسیقیایی «رستم و سهراب» با پایان یافتن نگارش نمایشنامه  این نمایش به نویسندگی متین ایزدی، این نمایش بزرگ میدانی همزمان با سالروز پایان سرایش شاهنامه (۲۵ اسفند) وارد مرحله پیش تولید شد.

سهیل دانش اشراقی مدیر هنری، طراح صحنه و لباس پروژه رستم و سهراب است و حسین پارسایی به همراه سید محمود شبیری تهیه کنندگی مشترک این نمایش بزرگ میدانی را بر عهده دارند.

اخبار تکمیلی درباره عوامل حاضر در این پروژه که در استودیو زاری درحال ضبط است، به زودیبه آگاهی دوستداران شاهنامه و هنر ایران خواهد رسید.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس