خانه / ویدئو / علوم سیاسی در شاهنامه فردوسی بررسی شد
کلیک کنید

علوم سیاسی در شاهنامه فردوسی بررسی شد

  باشگاه شاهنامه پژوهان _ ویدئو: علوم سیاسی در شاهنامه فردوسی بررسی شد. جواد رنجبر درخشی لر شاهنامه پژوه و دانش اموخته علوم سیاسی در نشستی از سلسله سخنرانی های ماهانه باشگاه شاهنامه پژوهان درباره شاهنامه و علوم سیاسی سخنرانی کرد. در این نشست که چهارشنبه ۱۶ اسفندماه برگزار شد علوم سیاسی در شاهنامه فردوسی بررسی شد. جواد رنجبر درخشی لر شاهنامه پژوه و دانش اموخته علوم سیاسی است. از او یادداشت ها، سخنرانی ها و گفتگوهای بسیاری در نشریات گوناگون درباره شاهنامه و اندیشه سیاسی در شاهنامه، همچنین فرهنگ و تمدن ایران منتشر شده است. جواد رنجبر درخشی لر…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

 

باشگاه شاهنامه پژوهان _ ویدئو: علوم سیاسی در شاهنامه فردوسی بررسی شد.

جواد رنجبر درخشی لر شاهنامه پژوه و دانش اموخته علوم سیاسی در نشستی از سلسله سخنرانی های ماهانه باشگاه شاهنامه پژوهان درباره شاهنامه و علوم سیاسی سخنرانی کرد. در این نشست که چهارشنبه ۱۶ اسفندماه برگزار شد علوم سیاسی در شاهنامه فردوسی بررسی شد.

جواد رنجبر درخشی لر شاهنامه پژوه و دانش اموخته علوم سیاسی است. از او یادداشت ها، سخنرانی ها و گفتگوهای بسیاری در نشریات گوناگون درباره شاهنامه و اندیشه سیاسی در شاهنامه، همچنین فرهنگ و تمدن ایران منتشر شده است. جواد رنجبر درخشی لر همچنین بنیانگذار کارگاه شاهنامه خوانی تبریز است.

سخنرانی جواد رنجبر درخشی لر درباره علوم سیاسی در شاهنامه در شاهنامه چهارشنبه،۱۶ اسفند ماه، ساعت ۸ شب برگزار شد.

سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان سلسله نشست هایی است که از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان با همکاری سیمرغ نهاد برگزار می شود.

در این سلسله سخنرانی ها هر ماه یک شاهنامه پژوه درباره شاهنامه سخنرانی خواهد کرد. این سخنرانی ها به شکل آنلاین و در بستر گوگل میت برگزار می شود و شرکت در آن برای تمام دوستداران آزاد است.

 

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس