خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / بازی جادوی شاهنامه ( پادشاهان و پهلوانان ) منتشر شد
کلیک کنید

بازی جادوی شاهنامه ( پادشاهان و پهلوانان ) منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان_ گروه خبر: بازی جادوی شاهنامه منتشر شد. بازی جادوی شاهنامه ( پادشاهان و پهلوانان ) منتشر شد. بازی فکری، آموزشی و کارتی جادوی شاهنامه از سوی نشر پگاه دانش منتشر شد. درباره این بازی بر روی بسته بندی آن آمده است: به دنیای شگفت انگیز شاهنامه خوش آمدید. برای آشنایی با پادشاهان، پهلوانان و موجودات افسانه‌ای خودتان را آماده کنید. حافظه خود را تقویت کنید و آماده نبرد باشید، نبردی برای دانستن. وقت آن رسیده است که به همراه دوستان و خانواده خود لحظه‌های خاطره انگیزی از شاهنامه و دنیای شگفت انگیز آن بسازید. رقابتی شیرین برای…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 2.65 ( 2 امتیازات)
0

بازی جادوی شاهنامه ( پادشاهان و پهلوانان ) منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان_ گروه خبر: بازی جادوی شاهنامه منتشر شد.

بازی جادوی شاهنامه ( پادشاهان و پهلوانان ) منتشر شد. بازی فکری، آموزشی و کارتی جادوی شاهنامه از سوی نشر پگاه دانش منتشر شد.

درباره این بازی بر روی بسته بندی آن آمده است:

به دنیای شگفت انگیز شاهنامه خوش آمدید. برای آشنایی با پادشاهان، پهلوانان و موجودات افسانه‌ای خودتان را آماده کنید. حافظه خود را تقویت کنید و آماده نبرد باشید، نبردی برای دانستن. وقت آن رسیده است که به همراه دوستان و خانواده خود لحظه‌های خاطره انگیزی از شاهنامه و دنیای شگفت انگیز آن بسازید. رقابتی شیرین برای اینکه بدانید کدام یک از شما، شاهنامه را بیشتر می‌شناسید. بازی فکری جادوی شاهنامه مدل پادشاهان و پهلوانان، یک بازی کارتی با رویکرد آموزشی است. این بازی که بر افزایش تمرکز، یادگیری عمیق، مهارت حل مسئله و تقویت حافظه استوار است، تلاش می‌کند تا در یک قالب جذاب و مهیج و با طراحی سوال‌های یک تا پنج امتیازی شما را با جنبه های مختلف شخصیت‌های شاهنامه آشنا سازد.همچنین در کنار سوال‌های اصلی کارت‌ها، اطلاعات کاملی از شخصیت ها، همراه با تبار ، جایگاه و دورۀ تاریخی آنها در اختیار شما قرار داده شده است. بازیکنان در این بازی با پاسخ گویی به سوال‌های مختلف و گزینش اختیاری سطح دشواری این سوال‌ها ضمن محک زدن دانش خود، با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این بازی مناسب بزرگسالان و کودک و نوجوان است و سبب آشنایی آنها با شخصیت های شاهنامه و ویژگی های آنها خواهد شد.

این بازی با قیمت ۲۸۰ هزار تومان و با تخفیف به قیمت ۲۵۲ هزار تومان و در بسته بندی مناسب تولید و در فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان در دسترس است.

بازی جادوی شاهنامه ( پادشاهان و پهلوانان ) منتشر شد

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس