خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / نشست آشنایی کودکان با آیین سده برگزار می شود
کلیک کنید

نشست آشنایی کودکان با آیین سده برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ دوره های آموزشی: نشست آشنایی کودکان با آیین سده برگزار می شود. نشست آنلاین کودکان با آیین سده و تاریخچه و آداب و رسوم آن به اموزگاری سارا ثبوت دوشنبه، ۹ بهمن برگزار می شود. جشن ملی سَده از جشن‌های ایرانی است که در آغاز شامگاه ۱۰ بهمن برگزار می‌شود. این جشن هزاران سال قدمت دارد و از کهن‌ترین جشن‌های ایرانیان است.  سَده در میان زرتشتیان با روشن کردن آتش برگزار می‌شود. جشن سده کرمان در تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۸۸ به شماره «۴۰» در فهرست میراث فرهنگی ناملموس ثبت گردید. این جشن در سال ۱۳۹۱ در…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

نشست آشنایی کودکان با آیین سده برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ دوره های آموزشی: نشست آشنایی کودکان با آیین سده برگزار می شود.

نشست آنلاین کودکان با آیین سده و تاریخچه و آداب و رسوم آن به اموزگاری سارا ثبوت دوشنبه، ۹ بهمن برگزار می شود.

جشن ملی سَده از جشن‌های ایرانی است که در آغاز شامگاه ۱۰ بهمن برگزار می‌شود. این جشن هزاران سال قدمت دارد و از کهن‌ترین جشن‌های ایرانیان است.  سَده در میان زرتشتیان با روشن کردن آتش برگزار می‌شود. جشن سده کرمان در تاریخ ۲۸ آذر ۱۳۸۸ به شماره «۴۰» در فهرست میراث فرهنگی ناملموس ثبت گردید. این جشن در سال ۱۳۹۱ در فهرست میراث معنوی ایران و در بهمن ۱۳۹۸ در فهرست میراث فرهنگی ناملموس ایران ثبت شد.

جشن سده به عنوان بیست‌ و چهارمین عنصر میراث‌ فرهنگی ناملموس ایران، در هجدهمین نشست کمیته پاسداری از میراث‌فرهنگی ناملموس یونسکو در کاسان، بوتسوانا ثبت شد؛ این ثبت با مشارکت کشور تاجیکستان تهیه و تدوین شده بود.

این دوره به شکل آنلاین و در بستر گوگل میت دوشنبه، ۹ بهمن ماه ⁣، از ساعت ۷ تا ۸ پسین(عصر) برگزار می شود.

نشست آنلاین کودکان با آیین سده و تاریخچه و آداب و رسوم آن به اموزگاری سارا ثبوت در یک نشست انلاین و ویژه کودکان برگزار می شود. امکان ارائه دوره به شکل آفلاین و ضبط شده نیز برای شرکت کنندگان وجود دارد.  هزینه شرکت در این نشست ۱۰۰ هزار تومان است. دوستداران می توانند برای نام نویسی و شرکت در این دوره با شماره ۰۹۳۸۶۲۷۸۶۰۷ تماس بگیرند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس