خانه / خبر شاهنامه / مسابقه شاهنامه خوانی در ارمنستان برگزار شد
کلیک کنید

مسابقه شاهنامه خوانی در ارمنستان برگزار شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: مسابقه شاهنامه خوانی در ارمنستان برگزار شد. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از ایروان، محبوبیت فردوسی و شاهنامه در ارمنستان انگیزه مسابقه شاهنامه خوانی بین دانش آموزان فارسی آموز این کشور بود که با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان و کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ارمنستان در این کتابخانه برگزار شد. در ارمنستان ۱۶۰۰ دانش آموز در مدارس مختلف این کشور در کنار دروس خود، زبان فارسی را فرا می گیرند و آشنایی با بزرگان زبان و ادبیات فارسی بخشی از این آموزش است. بخش هایی از شاهنامه…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.6 ( 1 امتیازات)
0

مسابقه شاهنامه خوانی در ارمنستان برگزار شد
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: مسابقه شاهنامه خوانی در ارمنستان برگزار شد.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از ایروان، محبوبیت فردوسی و شاهنامه در ارمنستان انگیزه مسابقه شاهنامه خوانی بین دانش آموزان فارسی آموز این کشور بود که با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان و کتابخانه ملی کودکان و نوجوانان ارمنستان در این کتابخانه برگزار شد.

در ارمنستان ۱۶۰۰ دانش آموز در مدارس مختلف این کشور در کنار دروس خود، زبان فارسی را فرا می گیرند و آشنایی با بزرگان زبان و ادبیات فارسی بخشی از این آموزش است.

بخش هایی از شاهنامه فردوسی در سال های مختلف به همت چند مترجم ارمنستانی به زبان ارمنی ترجمه و چاپ شد که به تازگی تجدید چاپ شده اند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس