خانه / خبر شاهنامه / کتاب سیمرغ درون پیشکش به همه فرزندان خردمند ایران زمین
کلیک کنید

کتاب سیمرغ درون پیشکش به همه فرزندان خردمند ایران زمین

باشگاه شاهنامه پژوهان _ سیامک فاضلی : کتاب سیمرغ درون منتشر شد . کتاب سیمرغ درون به نگارش آناهیتا خدایاری و نگارگری المیرا رسولی راد از سوی انتشارات بال سو منتشر و روانه بازار شد . کتاب سیمرغ درون برگرفته از شاهنامه , شعر , داستان و نگاره هایی زیبا را برای برای اثر بخشی بیشتر بر روی کودکان و نوجوانان همراه کرده است . در توضیح این کتاب چنین آمده است .   به نام خداوند جان و خرد از گذشته…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0
کتاب سیمرغ درون

کتاب سیمرغ درون

باشگاه شاهنامه پژوهان _ سیامک فاضلی : کتاب سیمرغ درون منتشر شد . کتاب سیمرغ درون به نگارش آناهیتا خدایاری و نگارگری المیرا رسولی راد از سوی انتشارات بال سو منتشر و روانه بازار شد . کتاب سیمرغ درون برگرفته از شاهنامه , شعر , داستان و نگاره هایی زیبا را برای برای اثر بخشی بیشتر بر روی کودکان و نوجوانان همراه کرده است . در توضیح این کتاب چنین آمده است .

سیمرغ درونی کتابی برگرفته از شاهنامه فردوسی

سیمرغ درونی کتابی برگرفته از شاهنامه فردوسی

 

به نام خداوند جان و خرد

از گذشته های بسیار دور،در سرزمین مهرآفرین ما ایران زمین،همواره پدران و مادرانمان بر این باور بوده اند که دست یافته های خود را برای آیندگانشان بجای بگذارند تا آنان همچون امانت دارانی از آن پاسداری کرده و دست به دست به فرزندانشان بسپارند.حکیم ِفرزانه؛ ابوالقاسم فردوسی نیز از جمله پدران سرفرازی آفرینی ست که در راستای پاسداری از این هدف والا،سی سالِ زندگی گرانمایه اش را به تلاش و رنج بسیار سپری کرد.گوهر گرانبهای فرهنگ سرزمینمان را در دل سرگذشتهای تاریخی،حماسی،اسطوره ای برای آیندگان بجای گذاشت تا آنان با خرد خویش راهی جهان معنای حقیقت شوند و پاسدار همه ی ارزشهای آن ….

سیمرغ درون کتابی برای کودکان و نوجوانان

سیمرغ درون کتابی برای کودکان و نوجوانان

کتاب سیمرغ درون در ۳۲رویه ,کاغذ گلاسه همراه با نگاره های زیبا  با روکش سلفون بر روی تمام صفحات , همراه با واژه نامه از سوی انتشارات بال سو برای گروه سنی چهارم دبستان به بالا و نوجوانان منتشر و روانه بازار شده است . . قیمت این کتاب ۲۰۰۰۰ تومان می باشد .

دوستداران جهت تهیه کتاب می توانند با موسسه باران مهر ۰۲۱-۲۲۶۰۵۷۸۸ تماس بگیرید.

کتاب سیمرغ درون پیشکش به همه فرزندان خردمند ایران زمین

کتاب سیمرغ درون پیشکش به همه فرزندان خردمند ایران زمین

 

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس