خانه / خبر شاهنامه / ویژه نامۀ شاهنامه پژوهی فصلنامه فرهنگی هنری رازان منتشر می شود
کلیک کنید

ویژه نامۀ شاهنامه پژوهی فصلنامه فرهنگی هنری رازان منتشر می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : ویژه نامۀ شاهنامه پژوهی فصلنامه فرهنگی هنری رازان منتشر می شود . به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان فصلنامۀ فرهنگی هنری رازان به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ ویژه نامه ای با عنوان «شاهنامه پژوهی» منتشر خواهد کرد. از پژوهشگران و نویسندگان تقاضا دارد جستارهای خود را در کمتر از سی صفحه با رویکردی نو به شاهنامه تا پایان بهمن ماه برای انتشار در این ویژه نامه به نشانی الکترونیکی رازان faslnamehrazan@gmail.com ارسال کنند. این ویژه نامه برای مشترکین فصلنامه به رایگان ارسال خواهد شد. - حروف…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

فصلنامه رازان

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : ویژه نامۀ شاهنامه پژوهی فصلنامه فرهنگی هنری رازان منتشر می شود . به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان فصلنامۀ فرهنگی هنری رازان به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ ویژه نامه ای با عنوان «شاهنامه پژوهی» منتشر خواهد کرد. از پژوهشگران و نویسندگان تقاضا دارد جستارهای خود را در کمتر از سی صفحه با رویکردی نو به شاهنامه تا پایان بهمن ماه برای انتشار در این ویژه نامه به نشانی الکترونیکی رازان faslnamehrazan@gmail.com ارسال کنند. این ویژه نامه برای مشترکین فصلنامه به رایگان ارسال خواهد شد.
– حروف نگاری جستارها در قالب واژه نگار word و با فونت Bmitra و با اندازۀ قلم ۱۴ با فاصلۀ خطوط ۱۵/۱ .
– آثار ارسالی نباید پیش از این و یا همزمان در نشریات و سایتهای اینترنتی دیگر منتشر شده باشند.
– اصل جستارها ترجمه ای همراه متن فارسی فرستاده شود.
– فصلنامه در اصلاح و تغییر متن به شیوۀ نگارشی آن آزاد است.
– ارجاع منابع به ترتیب: نام خانوادگی، نام پدیدآورنده، عنوان کتاب یا جستار یا نشریه، نوبت چاپ، محل نشر، نام ناشر، سال نشر، صفحه درج شود.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس