خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / سخن‌های دانندگان منتشر شد
کلیک کنید

سخن‌های دانندگان منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : سخن‌های دانندگان منتشر شد. کتاب سخن های دانندگان گفتگو با شاهنامه ‌شناسان به کوشش حامد مهرداد و به خواستاری و اشراف محمدجعفر یاحقی منتشر شده است. این کتاب هم‌زمان با روز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی، از سوی نشر نگاه معاصر  منتشر شده است. سخن‌های دانندگان با هدف بررسی دقیق‌تر و آسیب‌شناسی مسائل روز شاهنامه پژوهشی و شناسایی مسیرهای ممکن پیش روی این شاخه از فرهنگ، کنار هم نشاندن آرای مختلف پژوهش‌گران در زمینه‌ای واحد و دست یافتن خانوادهٔ بزرگ ادب حماسی به نتایج حاصل از آن تألیف شده است. در این…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.61 ( 2 امتیازات)
0

سخن‌های دانندگان منتشر شد
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : سخن‌های دانندگان منتشر شد. کتاب سخن های دانندگان گفتگو با شاهنامه ‌شناسان به کوشش حامد مهرداد و به خواستاری و اشراف محمدجعفر یاحقی منتشر شده است. این کتاب هم‌زمان با روز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی، از سوی نشر نگاه معاصر  منتشر شده است.

سخن‌های دانندگان با هدف بررسی دقیق‌تر و آسیب‌شناسی مسائل روز شاهنامه پژوهشی و شناسایی مسیرهای ممکن پیش روی این شاخه از فرهنگ، کنار هم نشاندن آرای مختلف پژوهش‌گران در زمینه‌ای واحد و دست یافتن خانوادهٔ بزرگ ادب حماسی به نتایج حاصل از آن تألیف شده است.

در این کتاب گفت‌وگوهایی دربارهٔ فردوسی، شاهنامه و ادب حماسی با جویا جهانبخش، ابوالفضل خطیبی، ابوالقاسم قوام، اکبر نحوی، اولریش مارزلف، محمود حسن‌آبادی، آنا کراسنوولسکا، جلال خالقی مطلق، چنگیز مولایی، حسن ذوالفقاری، حمید طبسی، حمیدرضا اردستانی رستمی، زاگرس زند، سجاد آیدنلو، عبدالغفور آرزو، علی رواقی، علی کرامتی‌مقدم، علیرضا قیامتی، فرزاد قائمی، محمد بهنام‌فر، محمدجعفر یاحقی، محمدرضا راشد محصل، محمود امیدسالار، محمود جعفری دهقی، محمود رضایی دشت‌ارژنه، محمود مدبّری، میرجلال‌الدین کزازی، نعمت ییلدیریم، مهری بهفر، وحید رویانی، جواد محقق نیشابوری، هلن گیوناشویلی انجام شده است.

سخن های دانندگان گفتگو با شاهنامه ‌شناسان به کوشش حامد مهرداد و به خواستاری و اشراف محمدجعفر یاحقی از سوی نشر نگاه معاصر در ۴۵۲رویه و قیمت: ۱۱۰۰۰۰تومان در دسترس دوستداران شاهنامه و زبان پارسی است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس