خانه / خبر شاهنامه / رونمایی از کتاب آیا فردوسی محمود غزنوی را هجو گفت؟ برگزار می شود
کلیک کنید

رونمایی از کتاب آیا فردوسی محمود غزنوی را هجو گفت؟ برگزار می شود

                                   باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : مراسم رونمایی از کتاب آیا فردوسی محمود غزنوی را هجو گفت؟ هجونامه منسوب به فردوسی (بررسی تحلیلی، تصحیح انتقادی و شرح بیت ها) اثر ابوالفضل خطیبی همراه با جشن امضا این کتاب برگزار می شود . مراسم رونمایی از کتاب آیا فردوسی محمود غزنوی را هجو گفت؟ هجونامه منسوب به فردوسی (بررسی تحلیلی، تصحیح انتقادی و شرح بیت ها) اثر ابوالفضل خطیبی که از سوی انتشارات پردیس دانش به چاپ رسیده است , یکشنبه , بیست و هشت آذرماه ,چهار پسین (عصر) در موزه فرش استاد رسام عرب زاده برگزار خواهد شد .…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

                                   کتاب آیا فردوسی محمود غزنوی را هجو گفت؟

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : مراسم رونمایی از کتاب آیا فردوسی محمود غزنوی را هجو گفت؟ هجونامه منسوب به فردوسی (بررسی تحلیلی، تصحیح انتقادی و شرح بیت ها) اثر ابوالفضل خطیبی همراه با جشن امضا این کتاب برگزار می شود . مراسم رونمایی از کتاب آیا فردوسی محمود غزنوی را هجو گفت؟ هجونامه منسوب به فردوسی (بررسی تحلیلی، تصحیح انتقادی و شرح بیت ها) اثر ابوالفضل خطیبی که از سوی انتشارات پردیس دانش به چاپ رسیده است , یکشنبه , بیست و هشت آذرماه ,چهار پسین (عصر) در موزه فرش استاد رسام عرب زاده برگزار خواهد شد .

آیین رونمایی از کتاب آیا فردوسی محمود غزنوی را هجو گفت؟ اثر ابوالفضل خطیبی همراه با سپاس شب چله از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان و موزه فرش استاد رسام عرب زاده برگزار خواهد شد و ابوالفضل خطیبی در این مراسم به سخنرانی خواهد پرداخت . از دیگر برنامه های این مراسم می توان به شاهنامه خوانی کیخسرو دهقان, نقالی سارا عباسپور,شاهنامه خوانی دو زبانه مهبد و مهدیس کرمی پور, چکامه خوانی هما ارژنگی و اجرای گروه موسیقی مهرنوا به سرپرستی نازلی بخشایش برگزار خواهد شد . دوستداران برای شرکت در آیین رونمایی از کتاب آیا فردوسی محمود غزنوی را هجو گفت؟  و سپاس شب چله می توانند با شماره ۰۹۳۶۷۹۱۳۷۹۷ در پیوند باشند .

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس