خانه / موزه مجازی ایران باستان / آیدین سلسبیلی خالق موزه مجازی ایران باستان
کلیک کنید

آیدین سلسبیلی خالق موزه مجازی ایران باستان

آیدین سلسبیلی خالق موزه مجازی ایران باستان

باشگاه شاهنامه پژوهان _ موزه مجازی ایران باستان : آیدین سلسبیلی خالق موزه مجازی ایران باستان است. او در موزه مجازی ایران باستان به دنبال راه حلی برای بازدید کامل، دقیق، همه جانبه و کم هزینه تمامی آثار باستانی ایران در سرتاسر موزه های جهان است. پروژه موزه مجازی آثار باستانی ایران، باز آفرینی سه بعدی و دقیق اشیا باستانی موجود در موزه های ایران و جهان است.

آیدین سلسبیلی خالق موزه مجازی ایران باستان

آیدین سلسبیلی هنرمند متولد ایران است که سالها در هنرهای تجسمی فعالیت داشته است و حاصل این تلاش برگزاری بیش از بیست نمایشگاه از آثارش و چاپ چندین کتاب و انتشار بازی های کامپیوتری در صنعت بازی سازی جهانی بوده است .

او کارشناس گرافیک کامپیوتری، عضو پیوسته‏‌ی انجمن تصویرگران ایران است و در زمینه‏‌ی تصویرگری، نقاشی و مجسمه سازی فعالیت داشته است. تصویرگری سه‌بُعدی شاهنامه‏‌ی فردوسی و طراحی موزه‏‌ی مجازی آثار باستانی ایران و خلق نگاره ای جدید از حکیم فردوسی از آثار او است.

فردوسی اثر آیدین سلسبیلی

او هم اکنون ساکن آمریکاست و به عنوان طراح شخصیت‏‌های سه‌بُعدی در پروژه‌‏های پویانمایی و بازی‏‌های رایانه‌ای مشغول است. بازیهایی مانند:Wasteland 3, Metro Exodus, Expeditions:ROME از جمله بازی های است که آیدین سلسبیلی در آن ها کار کرده است.

همچنین او برنده چندین جایزه جهانی و داخلی برای تولیدات هنری اش است. نشان سرو ایرانی در سال ۹۳ به عنوان چهره‌ی برترِ جوان به او پیشکش شده است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس