خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / پیام میرجلال‌ الدین کزازی به مناسبت درگذشت ابوالفضل خطیبی
کلیک کنید

پیام میرجلال‌ الدین کزازی به مناسبت درگذشت ابوالفضل خطیبی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: میرجلال‌الدین کزازی، در پیامی ابوالفضل خطیبی را یکی از چهره‌های فرهنگی نامدار روزگار ما معرفی کرد که "شکوفان‌ترین سال‌های زندگی خود را در پژوهش، شناختن و شناساندن شاهنامه به ایرانیان گذاشت." به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان این استاد دانشگاه و شاهنامه‌پژوه در پی درگذشت ابوالفضل خطیبی به ایسنا گفت: روان‌شاد ابوالفضل خطیبی که هم‌ اکنون با دریغ بسیار آگهی درگذشتش به من رسید، بی هیچ‌گمانی یکی از چهره‌های فرهنگی‌نام‌دار در ایران روزگار ماست. او شکوفان‌ترین سالیان زندگی خود را در کار پژوهیدن و شناختن و شناسانیدن شاهنامه به ایرانیان و پارسی‌زبانان کرد. این تلاش…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

پیام میرجلال‌ الدین کزازی به مناسبت درگذشت ابوالفضل خطیبی
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: میرجلال‌الدین کزازی، در پیامی ابوالفضل خطیبی را یکی از چهره‌های فرهنگی نامدار روزگار ما معرفی کرد که “شکوفان‌ترین سال‌های زندگی خود را در پژوهش، شناختن و شناساندن شاهنامه به ایرانیان گذاشت.”

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان این استاد دانشگاه و شاهنامه‌پژوه در پی درگذشت ابوالفضل خطیبی به ایسنا گفت: روان‌شاد ابوالفضل خطیبی که هم‌ اکنون با دریغ بسیار آگهی درگذشتش به من رسید، بی هیچ‌گمانی یکی از چهره‌های فرهنگی‌نام‌دار در ایران روزگار ماست. او شکوفان‌ترین سالیان زندگی خود را در کار پژوهیدن و شناختن و شناسانیدن شاهنامه به ایرانیان و پارسی‌زبانان کرد. این تلاش ارزشمند و گران‌مایه و ماندگار به شیوه‌های گوناگون انجام می‌گرفت و تنها با نوشتن کتاب به نمود نمی‌آمد.

کزازی همچنین یادآور شد: همه ایرانیان به ویژه ایرانیانی که دل در گرو شاهنامه دارند و آن را نامه سپند و ارجمندِ فرهنگ و اندیشه و منش ایرانیان می‌دانند، من برآنم اندوه‌ناکند و سوگوارند. زیرا یکی از برجسته‌ترین کسانی که در این نامه نامی گرامی، در این شاهکار ورجاوند بی‌مانند سالیان سال پژوهیده است و یادگارهایی ارزنده و برازنده بر جای نهاده است، به جهان جاوید شتافته است. از درگاه دادار دادگستر برای گرامی از دست‌رفته، جایگاهی بلند آرزومندم. ایدون باد.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس