خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / سخنرانی آرش اکبری مفاخر با نگاهی نو به ادبیات حماسی در ایران
کلیک کنید

سخنرانی آرش اکبری مفاخر با نگاهی نو به ادبیات حماسی در ایران

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: سخنرانی آرش اکبری مفاخر با نگاهی نو به ادبیات حماسی در ایران بیان خواهد شد. آرش اکبری مفاخر با نگاهی نو به ادبیات حماسی در ایران سخنرانی می کند. سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان با سخنرانی آرش اکبری مفاخر ادامه می یابد. سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان سلسله نشست هایی است که از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان با همکاری سیمرغ نهاد برگزار می شود. در این سلسله سخنرانی ها هر ماه یک شاهنامه پژوه درباره شاهنامه سخنرانی خواهد کرد. این سخنرانی ها به شکل آنلاین و در بستر گوگل میت برگزار می شود. دکتر آرش اکبری…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.7 ( 1 امتیازات)
0

سخنرانی آرش اکبری مفاخر با نگاهی نو به ادبیات حماسی در ایران

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: سخنرانی آرش اکبری مفاخر با نگاهی نو به ادبیات حماسی در ایران بیان خواهد شد.

آرش اکبری مفاخر با نگاهی نو به ادبیات حماسی در ایران سخنرانی می کند.

سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان با سخنرانی آرش اکبری مفاخر ادامه می یابد.

سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان سلسله نشست هایی است که از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان با همکاری سیمرغ نهاد برگزار می شود.

در این سلسله سخنرانی ها هر ماه یک شاهنامه پژوه درباره شاهنامه سخنرانی خواهد کرد. این سخنرانی ها به شکل آنلاین و در بستر گوگل میت برگزار می شود.

دکتر آرش اکبری مفاخر متولد ۱۳۵۴ در کرمانشاه، دکترای زبان و ادبیات فارسی است. از آثار او می توان به جنگنامه رستم و زنون، رزمنامه کنیزک، در کوی آرشان و مقالاتی همجون رستم در حماسه های گورانی، شاهنامه نویسی و شاهنامه سرایی در ایران باختری (سده چهارم و پنجم هجری)، شاه گاو سوار، یادگار زریران و رزم نامه کنیزک، دینو (بررسی و تحلیل سرودی به زبان گورانی)، بنیادهای اساطیری و حماسی داستان دیوان مازندران در شاهنامه، کریمان کیست؟ بر پایه دستنویس هفت لشکر گورانی اشاره داشت.

 

سخنرانی دکتر آرش اکبری مفاخر با فرنام(عنوان)نگاهی نو به ادبیات حماسی ایران چهارشنبه،۱۰ آبان، ساعت ۹ شب به وقت ایران در بستر گوگل میت برگزار می شود.

شرکت در این نشست برای همه دوستداران آزاد و رایگان است. ⁣⁣⁣برای شرکت در نشست در روز و ساعت برگزاری بر روی پیوند زیر زده و وارد شوید.

https://meet.google.com/nga-imfc-tyt

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس