خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / دوره آموزش زبان پهلوی برگزار می شود
کلیک کنید

دوره آموزش زبان پهلوی برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ دوره های آموزشی: دوره آموزش زبان پهلوی برگزار می شود. دوره مقدماتی آموزش زبان پهلوی برگزار می شود. دوره مقدماتی آموزش زبان پهلوی به آموزگاری دکتر امیر زمانی برگزار می شود. سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان دوره مقدماتی آموزش زبان پهلوی را با آموزگاری دکتر امیر زمانی برگزار می کند. امیر زمانی دانشجوی دکتری زبان‌شناسی تاریخی تطبیقی هندواروپایی، دانشگاه لیدن هلند است. این دوره به شکل آنلاین و در برنامه گوگل میت از سه شنبه، ۹ آبان ماه، از ساعت ۴ تا ۵٫۳۰ پسین (عصر) برگزار می شود. دوره مقدماتی آموزش زبان پهلوی در…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.9 ( 1 امتیازات)
0

دوره آموزش زبان پهلوی برگزار می شود.

باشگاه شاهنامه پژوهان _ دوره های آموزشی: دوره آموزش زبان پهلوی برگزار می شود.

دوره مقدماتی آموزش زبان پهلوی برگزار می شود.

دوره مقدماتی آموزش زبان پهلوی به آموزگاری دکتر امیر زمانی برگزار می شود. سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان دوره مقدماتی آموزش زبان پهلوی را با آموزگاری دکتر امیر زمانی برگزار می کند.

امیر زمانی دانشجوی دکتری زبان‌شناسی تاریخی تطبیقی هندواروپایی، دانشگاه لیدن هلند است. این دوره به شکل آنلاین و در برنامه گوگل میت از سه شنبه، ۹ آبان ماه، از ساعت ۴ تا ۵٫۳۰ پسین (عصر) برگزار می شود.

دوره مقدماتی آموزش زبان پهلوی در پنج نشست آنلاین (هر نشست یک ساعت و نیم) برگزار می شود.

همچنین امکان ارائه دوره به شکل آفلاین و ضبط شده نیز برای شرکت کنندگان وجود دارد.  هزینه شرکت در این دوره ۴۵۰ هزار تومان است. دوستداران می توانند برای نام نویسی و شرکت در این دوره با شماره ۰۹۳۸۶۲۷۸۶۰۷ تماس بگیرند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس