خانه / کتاب شناخت / کتاب «شگرف و شگفت: جستارها و نوشتارهایی در فرهنگ و ادب ایران»
کلیک کنید

کتاب «شگرف و شگفت: جستارها و نوشتارهایی در فرهنگ و ادب ایران»

باشگاه شاهنامه پژوهان _ کتاب شناخت: کتاب «شگرف و شگفت: جستارها و نوشتارهایی در فرهنگ و ادب ایران» اثر میرجلال‌الدین کزازی و دربردارنده مقالاتی در زمینه ادبیات و فرهنگ ایرانی است. این کتاب برای اولین‌بار در سال ۹۲ و از سوی نشر شورآفرین چاپ و منتشر شد؛ اما اخیرا چاپ جدید آن در شکل و شمایل متفاوت توسط از سوی نشر ترنگ چاپ و روانه بازار کتاب شده است. «شگرف و شگفت» کتابی است از جستارهای پژوهشی و نوشتارهایی دیگر، در فرهنگ و ادب ایران. این کتاب از سه بخش جداگانه جستارها، نوشته‌های نگارین و جستارهای کوتاه و چند دیباچه…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.3 ( 2 امتیازات)
0

کتاب «شگرف و شگفت: جستارها و نوشتارهایی در فرهنگ و ادب ایران»
باشگاه شاهنامه پژوهان _ کتاب شناخت: کتاب «شگرف و شگفت: جستارها و نوشتارهایی در فرهنگ و ادب ایران» اثر میرجلال‌الدین کزازی و دربردارنده مقالاتی در زمینه ادبیات و فرهنگ ایرانی است. این کتاب برای اولین‌بار در سال ۹۲ و از سوی نشر شورآفرین چاپ و منتشر شد؛ اما اخیرا چاپ جدید آن در شکل و شمایل متفاوت توسط از سوی نشر ترنگ چاپ و روانه بازار کتاب شده است.
«شگرف و شگفت» کتابی است از جستارهای پژوهشی و نوشتارهایی دیگر، در فرهنگ و ادب ایران. این کتاب از سه بخش جداگانه جستارها، نوشته‌های نگارین و جستارهای کوتاه و چند دیباچه که به خواست نویسندگان بر کتاب‌های آنان نوشته شده، تشکیل شده است. جهت خرید کتاب با شماره های۶۶۴۰۳۵۲۰ -۰۲۱ /۰۹۱۹۹۶۴۶۲۲۴ تماس حاصل فرمائید.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس