خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / کتاب دوزخ ضحاک منتشر شد
کلیک کنید

کتاب دوزخ ضحاک منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: کتاب کمیک «دوزخ ضحاک» از سری رمان‌های گرافیکی پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» توسط انتشارات هورخش منتشر و راهی بازار نشر شد. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش کتاب کمیک «دوزخ ضحاک» اثر کیاوش جاهد پارسا از سری رمان‌های گرافیکی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»، به‌تازگی توسط انتشارات هورخش منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌رمان گرافیکی با برداشتی آزاد از اساطیر کهن ایرانی نوشته و طراحی شده و اشکان رهگذر هم مشاور پروژه نگارش و طراحی آن بوده است. در داستان این‌رمان، ضحاک، سپه‌داری از سرزمین مردیسگرد، بعد…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.55 ( 1 امتیازات)
0

کتاب دوزخ ضحاک منتشر شد
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: کتاب کمیک «دوزخ ضحاک» از سری رمان‌های گرافیکی پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» توسط انتشارات هورخش منتشر و راهی بازار نشر شد.
به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش کتاب کمیک «دوزخ ضحاک» اثر کیاوش جاهد پارسا از سری رمان‌های گرافیکی انیمیشن سینمایی «آخرین داستان»، به‌تازگی توسط انتشارات هورخش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌رمان گرافیکی با برداشتی آزاد از اساطیر کهن ایرانی نوشته و طراحی شده و اشکان رهگذر هم مشاور پروژه نگارش و طراحی آن بوده است. در داستان این‌رمان، ضحاک، سپه‌داری از سرزمین مردیسگرد، بعد از آنکه به ناحق بر تخت جمشیدشاه تکیه زد، با قیام کاوه‌ی آهنگر روبه‌رو می‌شود و سپس آفریدون او را شکست می‌دهد. کمیک «دوزخ ضحاک» در ادامه انتشار رمان‌های گرافیکی پیرامون انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» بعد از مجموعه چهارجلدی «جمشید» و مجموعه دو جلدی «ارشیا» منتشر می‌شود.
کتاب دوزخ ضحاک منتشر شد

کیاوش جاهد پارسا نویسنده و طراح «دوزخ ضحاک»، فارغ التحصیل رشته تصویرسازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است که پیش از این، به‌عنوان طراح کارکتر و استوری برد در ساخت انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» همکاری داشته است. او پیش از این، دو انیمیشن کوتاه «هفت پیکر» و «در امواج سند» را کارگردانی کرده که «در امواج سند» برنده بهترین انیمیشن کوتاه از اولین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کیش شده است.

کتاب «دوزخ ضحاک» با ۷۲ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۸۰ هزار تومان منتشر شده است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس