خانه / خبر شاهنامه / پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» در ۳۲ کشور به نمایش در می‌آید
کلیک کنید

پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» در ۳۲ کشور به نمایش در می‌آید

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر در ۳۲ کشور به نمایش در می‌آید. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که تاکنون موفق به کسب ۹ جایزه ملی و جهانی شده است در ۳۲ کشور همچون آمریکا، روسیه، اسپانیا، سوئد، یونان و نروژ به نمایش در می‌آید. اکران جهانی پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» با کشورهای سوئد، فلاند و نروژ از اول سپتامبر (۱۰ شهریور) آغاز می‌شود و با نمایش در کشورهای روسیه، ارمنستان، آذربایجان، تاجیکستان،…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.45 ( 1 امتیازات)
0

پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» در 32 کشور به نمایش در می‌آید

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر در ۳۲ کشور به نمایش در می‌آید. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که تاکنون موفق به کسب ۹ جایزه ملی و جهانی شده است در ۳۲ کشور همچون آمریکا، روسیه، اسپانیا، سوئد، یونان و نروژ به نمایش در می‌آید.
اکران جهانی پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» با کشورهای سوئد، فلاند و نروژ از اول سپتامبر (۱۰ شهریور) آغاز می‌شود و با نمایش در کشورهای روسیه، ارمنستان، آذربایجان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان، اوکراین، بالتیک (لتونی، لیتوانی، استونی) بیلوروسی، قزاقستان، قرقیزستان، جورجیا، اوستیای جنوبی و مولداوی از اول اکتبر (یک مهر) ادامه پیدا می‌کند.
اکران پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» در کشور آمریکا از ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) آغاز می‌شود و نمایش این انیمیشن در کشور اسپانیا و ۱۳ کشور از منطقه اروپای جنوب شرقی شامل: یونان، آلبانی، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کرواسی، کوزوو، مونته نگرو، مقدونیه شمالی، رومانی، صربستان و اسلوونی به شکل وی او دی از اول اکتبر (یک مهر) ادامه پیدا می‌کند.
«آخرین داستان» با برداشتی آزاد از شاهنامه به روایت قصه ضحاک ماردوش، کاوه آهنگر و آفریدون می‌پردازد. شرکت ۷ sky entertainment در کنار استودیو هورخش پخش جهانی پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» را بر عهده دارد. این پویانمایی اولین پویانمایی بلند سینمایی تولیدشده در استودیو هورخش است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس