خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / پنجاه و سومین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا آغاز شد
کلیک کنید

پنجاه و سومین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا آغاز شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : پنجاه و سومین دوره آموزش زبان فارسی (ششمین دوره مجازی) در ایتالیا آغاز شد. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایسنا و روابط عمومی بنیاد سعدی، محمدتقی امینی، رایزن فرهنگی ایران در رم در مراسم گشایش نخستین جلسه دوره جدید آموزش زبان فارسی، ضمن تشریح فعالیت‌های این نهاد، آموزش زبان فارسی و شناساندن فرهنگ کشور «ایران اسلامی» به مخاطبان ایتالیایی را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این رایزنی دانست. او افزود: ایران و ایتالیا دارای دو فرهنگ و تمدنِ غنی و پرقدمت هستند. «شاهنامه» کتاب اسطوره‌های ایرانی است. زبان فارسی بالندگی خود…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

پنجاه و سومین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا آغاز شد
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : پنجاه و سومین دوره آموزش زبان فارسی (ششمین دوره مجازی) در ایتالیا آغاز شد.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایسنا و روابط عمومی بنیاد سعدی، محمدتقی امینی، رایزن فرهنگی ایران در رم در مراسم گشایش نخستین جلسه دوره جدید آموزش زبان فارسی، ضمن تشریح فعالیت‌های این نهاد، آموزش زبان فارسی و شناساندن فرهنگ کشور «ایران اسلامی» به مخاطبان ایتالیایی را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این رایزنی دانست.

او افزود: ایران و ایتالیا دارای دو فرهنگ و تمدنِ غنی و پرقدمت هستند. «شاهنامه» کتاب اسطوره‌های ایرانی است. زبان فارسی بالندگی خود را مدیون شاهنامه فردوسی می‌داند و به همین دلیل است که نام فردوسی با ماندگاری زبان فارسی گره خورده است. زبان، یکی از ابزارهای مهم برقراری ارتباط و انتقال فرهنگ میان ملت‌های گوناگون است.

امینی همچنین با “معرفی رایزنی فرهنگی ایران به عنوان معتبرترین مرکز آموزش زبان فارسی در ایتالیا” با تأکید بر اینکه هر کشوری زبانی خاص و هر زبان، ادبیات مخصوص به خود را دارد، بر اهمیت زبان و زبان‌آموزی به عنوان یکی از ابزارهای مهم برقراری ارتباط و انتقال فرهنگ میان ملت‌ها اشاره کرد.

رایزن فرهنگی ایران در عین حال ضمن آرزوی موفقیت برای فارسی‌آموزان در فراگیری زبان فارسی، از آن‌ها دعوت کرد تا از سایت رایزنی فرهنگی به آدرس https://www.irancultura.it/ بازدید کنند و با فرهنگ و تاریخ ملت بزرگ ایران بیشتر آشنا شوند.

بر اساس این خبر، بنا بر توافق رایزنی فرهنگی ایران در رم با دپارتمان‌های زبان فارسی دانشگاه‌های ایتالیا، دانشجویان زبان فارسی دانشگاه‌ها می‌توانند از دوره‌های آموزشی برخط رایزنی بهره‌مند شوند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس