خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / پرچم سفید در تهران بالا شد
کلیک کنید

پرچم سفید در تهران بالا شد

باشکاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: پرچم سفید در تهران بالا شد. کتاب "پرچم سفید"، مجموعه داستان‌های شاه‎ منصور شاه‎ میرزا، نویسنده تاجیک در تهران روانه بازار شد. کتاب فراگیر ۹ داستان از این ادیب تاجیک است که برای خواننده فارسی‌زبان پیشکش شده است. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان کتاب را انتشارات ایهام که ناشر تخصصی ادبیات و هنر است، با شمارگان ۵۰۰ نسخه و در ۱۰۸ صفحه با تصویرگری فرخنده‏بانو، دختر ادیب به زیور طبع آراسته است. شاه ‎منصور شاه‎ میرزا تا کنون ۴ کتاب داستان و ۴ مجموعه شعر در شهرهای دوشنبه، تهران و دهلی نو منتشر نموده…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

پرچم سفید در تهران بالا شد
باشکاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر:
پرچم سفید در تهران بالا شد.

کتاب “پرچم سفید”، مجموعه داستان‌های شاه‎ منصور شاه‎ میرزا، نویسنده تاجیک در تهران روانه بازار شد. کتاب فراگیر ۹ داستان از این ادیب تاجیک است که برای خواننده فارسی‌زبان پیشکش شده است.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان کتاب را انتشارات ایهام که ناشر تخصصی ادبیات و هنر است، با شمارگان ۵۰۰ نسخه و در ۱۰۸ صفحه با تصویرگری فرخنده‏بانو، دختر ادیب به زیور طبع آراسته است.

شاه ‎منصور شاه‎ میرزا تا کنون ۴ کتاب داستان و ۴ مجموعه شعر در شهرهای دوشنبه، تهران و دهلی نو منتشر نموده و نزدیک به ۳۰ کتاب از آثار ادیبان تاجیک را به فارسی برگردان و در تهران به نشر رسانیده است.

داستان‎های او در میان خوانندگان و نویسنده و منتقدان ایران استقبال گرم یافت و مجلّه بخارا، مؤسسه خانه کتاب، نشر ثالث نشست‎ هایی در نقد و بررسی آنها برگزار نمودند.

رادیو “سلامت” ایران که از پرمخاطب‎ترین شبکه ‎های رادیویی است، به دلیل برخوردار بودن داستان‎ های این نویسنده از فضاهای صمیمی و عاطفی تاجیکانه، آن را با صدای مؤلف ضبط و بارها پخش کرد و چند ادیب معروف ایرانی به آنها نقدهای عمیق تحلیلی نوشتند.

کتاب “پرچم سفید” مجموعه‌ای تازه، امّا قدرتمند از داستان‎های شاه‎ منصور شاه‎ میرزا است که نویسنده نگاهی به فرهنگ و سنّت‎ های غنی کشورش، تاجیکستان انداخته و آنها را از زاویه خود شرح و بسط می‌دهد.

وی با نوشته‌هایش خواننده را به کوه‎ ها، رودخانه‎ ها و روستاهای افسانه‌ای سرزمین خود می‌برد و تصویری زنده از مردم و سبک زندگی آنها ترسیم می‌کند.

داستان‎های او با حسی از اصالت و واقع‌گرایی آمیخته شده‌اند که به آنها احساس واقعی و قابل ربط می‌دهد.

“پرچم سفید” برای هر کسی که علاقه‌مند به کاوش در فرهنگ و سنّت‎های غنی تاجیکستان است، اثری است خواندنی.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس