خانه / خبر شاهنامه / پخش پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» در آمریکا/آغاز نمایش آنلاین در ایران
کلیک کنید

پخش پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» در آمریکا/آغاز نمایش آنلاین در ایران

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: همزمان با آغاز نمایش پویانمایی سینمایی «آخرین داستان»، اشکان رهگذر، نویسنده و کارگردان از پخش این پویانمایی در کشور آمریکا خبر داد. به گزارش استودیو هورخش، رهگذر در این باره گفت: پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» به شکل آنلاین در پلتفرم‌های شناخته شده آمریکایی و به صورت فیزیکی در قالب دی وی دی در پاییز امسال در کشور آمریکا پخش خواهد شد. مدیرعامل استودیو هورخش خاطرنشان کرد: پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» با دوبله انگلیسی و فارسی به همراه فیلم پشت صحنه ساخت این پویانمایی در کشور آمریکا عرضه خواهد شد. گفتنی است نمایش آنلاین این…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.8 ( 1 امتیازات)
0

پخش پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» در آمریکا/آغاز نمایش آنلاین در ایران

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: همزمان با آغاز نمایش پویانمایی سینمایی «آخرین داستان»، اشکان رهگذر، نویسنده و کارگردان از پخش این پویانمایی در کشور آمریکا خبر داد.

به گزارش استودیو هورخش، رهگذر در این باره گفت: پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» به شکل آنلاین در پلتفرم‌های شناخته شده آمریکایی و به صورت فیزیکی در قالب دی وی دی در پاییز امسال در کشور آمریکا پخش خواهد شد.
مدیرعامل استودیو هورخش خاطرنشان کرد: پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» با دوبله انگلیسی و فارسی به همراه فیلم پشت صحنه ساخت این پویانمایی در کشور آمریکا عرضه خواهد شد.
گفتنی است نمایش آنلاین این پویانمایی در ایران از امروز، دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰ در پلتفرم آپرا آغاز می‌شود. دوستداران می‌توانند برای تماشای قانونی این اثر به پلتفرم ها و تارنماهای تحت نظر ساترا؛ آپرا، هابینا، فیلم نت، تماشاخونه، پیشتاز مووی و چارخونه مراجعه کنند.
پخش پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» در آمریکا/آغاز نمایش آنلاین در ایران

در گزیده داستان این پویانمایی که برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه فردوسی است، آمده است: «جمشید رفته است و ضحاک در پی طمع و جاه طلبی برای محاصره جمکرد، به نیابت از پدر بر تخت جمشید تکیه می‌زند، اما افسوس که اهریمن بر وجود ضحاک سیطره یافته و تاریکی او تمام شهر را فرا می‌گیرد. در این میان آفریدون که کودکی است کشاورز زاده، متولد می‌شود و برای دادخواهی خون پدر و مادرش پیرو کاوه آهنگر قیام می‌کند..»
اکبر زنجانپور، حامد بهداد، لیلا حاتمی، پرویز پرستویی، اشکان خطیبی، باران کوثری، حسن پور شیرازی، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، بانیپال شومون، روزبه فرخ نعمتی، بیتا فرهی، مجید مظفری، زهیر یاری از مجموع بازیگرانی هستند که در این پویانمایی آواپیشگی کرده‌اند.

«آخرین داستان» نخستین پویانمایی بلند سینمایی تولیدشده در استودیو هورخش است که تاکنون موفق به دریافت ۱۵ جایزه ملی و جهانی شده است. همچنین این پویانمایی به‌عنوان نماینده سینمای ایران در فهرست نخست اسکار ۲۰۲۰ قرار داشت و برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم پویانمایی انسی فرانسه به نمایش درآمد.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس