خانه / خبر شاهنامه / نمایش خاندان مرگ برداشتی از داستان زال و رودابه اجرا خواهد شد
کلیک کنید

نمایش خاندان مرگ برداشتی از داستان زال و رودابه اجرا خواهد شد

          باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : نمایش خاندان مرگ برداشتی از داستان زال و رودابه اجرا خواهد شد . خاندان مرگ نام نمایش است که با بهره گیری از داستان زال و رودابه به صحنه خواهد آمد . این نمایش از چهاردهم مهرماه , در تماشاخانه کنش معاصر اجرا خواهد شد . خاندان مرگ به کارگردانی و نویسندگی مهراو نوری و براساس یکی از داستانهای آشنای شاهنامه طراحی و ساخته شده است . در این نمایش حسام منظور در نقش زال و سهی بانو ذوالقدر در نقش رودابه بازی خواهند کرد . با توجه به فرارسیدن ماه محرم این نمایش فقط…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

          نمایش خاندان مرگ

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : نمایش خاندان مرگ برداشتی از داستان زال و رودابه اجرا خواهد شد . خاندان مرگ نام نمایش است که با بهره گیری از داستان زال و رودابه به صحنه خواهد آمد . این نمایش از چهاردهم مهرماه , در تماشاخانه کنش معاصر اجرا خواهد شد . خاندان مرگ به کارگردانی و نویسندگی مهراو نوری و براساس یکی از داستانهای آشنای شاهنامه طراحی و ساخته شده است . در این نمایش حسام منظور در نقش زال و سهی بانو ذوالقدر در نقش رودابه بازی خواهند کرد . با توجه به فرارسیدن ماه محرم این نمایش فقط ۲۰ شب روی صحنه باقی خواهد بود و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی می‌توانند بلیت‌های این اثر را از طریق سایت‌های اینترنتی و گیشه تماشاخانه کنش معاصر تهیه کنند. تهیه‌کنندگی نمایش «خاندان مرگ» بر عهده احمد نجفی است که هرشب ساعت ١٩ در تماشاخانه کنش معاصر روی صحنه خواهد رفت. حسام منظور، سهی بانو ذوالقدر، الهام شکیب، آرش اشاداد و رویا بختیاری بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

لیست عوامل این نمایش عبارتند از : نویسنده و کارگردان : مهراو نوری، مشاور کارگردان : حمید پور آذری، طراح نور: مصطفی اسفندیاری، طراح لباس : زری کریمی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : امیر سپهر تقی‌لو، منشی صحنه : شیرین آقازاده، مدیر صحنه : قاسم غضنفری، مدیر تولید: سعید زارع محمدی، عکاس رضا قاضیانی، مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی و تهیه‌کننده : احمد نجفی.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس