خانه / خبر شاهنامه / نمایشگاه نقاشی‌های عالمه باقریان با عنوان «بانوی صلح» برپا می شود
کلیک کنید

نمایشگاه نقاشی‌های عالمه باقریان با عنوان «بانوی صلح» برپا می شود

                      باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : نمایشگاه نقاشی‌های عالمه باقریان با عنوان «بانوی صلح» برپا می شود . نمایشگاه نقاشی‌های عالمه باقریان با عنوان «بانوی صلح» روز جمعه ۶ بهمن‌ماه از  ۴ تا ۸ پسین(عصر) افتتاح خواهد شد.به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایلنا، در بیانیه این نمایشگاه هنرمند درباره آثارش چنین می‌نویسد: آثار نقاشی ارائه شده تلاشی است برای تجسم رمزگونه و خیال انگیز دنیای زنانه هنرمند. در این کنکاش بیان حس زیبایی و درونی نقاش با تصاویر شاهنامه و نگاره‌های سنتی ایرانی آمیخته شده است. این تلاش جستجوی شهامت و شجاعت شخصیت زنان ایرانی…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.9 ( 1 امتیازات)
0

                      نمایشگاه نقاشی عالمه باقریان

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : نمایشگاه نقاشی‌های عالمه باقریان با عنوان «بانوی صلح» برپا می شود . نمایشگاه نقاشی‌های عالمه باقریان با عنوان «بانوی صلح» روز جمعه ۶ بهمن‌ماه از  ۴ تا ۸ پسین(عصر) افتتاح خواهد شد.به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایلنا، در بیانیه این نمایشگاه هنرمند درباره آثارش چنین می‌نویسد:

آثار نقاشی ارائه شده تلاشی است برای تجسم رمزگونه و خیال انگیز دنیای زنانه هنرمند. در این کنکاش بیان حس زیبایی و درونی نقاش با تصاویر شاهنامه و نگاره‌های سنتی ایرانی آمیخته شده است. این تلاش جستجوی شهامت و شجاعت شخصیت زنان ایرانی و بازنمایی بی‌پروایی اعماق روح آنهاست. تصاویر داستان‌های شاهنامه (داستانهای بزمی رزمی و صحنه‌های نخجیرگاه و…) نمود دنیایی پردیس وار در ‌‌نهایت زیبایی است که هر انسانی را مجذوب و مفتون خود می‌سازد. آثار هنرمند بازتاب ذهن درونی اوست که کوشیده است هویت زن ایرانی را از ورای دنیای رنگارنگ نگاره‌ها پدیدار سازد. امید که توانسته باشد قدمی در این رسالت خود بردارد.

این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه در گالری سیحون ۱ به نشانی خیابان وزرا؛ کوچه چهارم، پلاک ۱۱ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح الی ۷ عصر و روزهای جمعه از ساعت ۴ تا ۸ عصر از این آثار دیدن کنند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس