خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / نمایشگاه عکسهای صحنه پردازی شده پندار پازارگادی از شاهنامه
کلیک کنید

نمایشگاه عکسهای صحنه پردازی شده پندار پازارگادی از شاهنامه

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : نمایشگاه عکسهای صحنه پردازی شده پندار پازارگادی برپا شد. عکس‌های صحنه‌پردازی شده پندار پازارگادی در «با گالری‌» با نگاهی امروزی به شاهنامه فردوسی برپا شد. سی گاه نامی است که برای این نمایشگاه عکس برگزیده شده است. نمایشگاه سی‌گاه از آدینه ۳۰ اردیبهشت‌ ماه از ساعت چهار بعد از ظهر تا هشت شب، به مدت هفت روز تا ششم خرداد ماه میزبان دوستداران شاهنامه و فرهنگ و هنر است.  پندار پازارگادی در بیانیه این نمایشگاه آورده است: حماسه کهنی چون شاهنامه همواره یکی از بزرگترین منابع تاریخ اساطیری است. که تصویر هویت ایرانی…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.73 ( 2 امتیازات)
0

نمایشگاه عکسهای صحنه پردازی شده پندار پازارگادی از شاهنامه
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : نمایشگاه عکسهای صحنه پردازی شده پندار پازارگادی برپا شد. عکس‌های صحنه‌پردازی شده پندار پازارگادی در «با گالری‌» با نگاهی امروزی به شاهنامه فردوسی برپا شد. سی گاه نامی است که برای این نمایشگاه عکس برگزیده شده است.

نمایشگاه سی‌گاه از آدینه ۳۰ اردیبهشت‌ ماه از ساعت چهار بعد از ظهر تا هشت شب، به مدت هفت روز تا ششم خرداد ماه میزبان دوستداران شاهنامه و فرهنگ و هنر است.

 پندار پازارگادی در بیانیه این نمایشگاه آورده است: حماسه کهنی چون شاهنامه همواره یکی از بزرگترین منابع تاریخ اساطیری است. که تصویر هویت ایرانی را از خلال نبردها و چالش های پهلوانان و جنگاوران به نمایش گذارده است. مجموعه حاضر حاصل جستجو و تمنایی است از دریچه دوربین من به این حماسه بزرگ، که با خوانشی مستقل و شخصی از شعر و کلام دستخوش دگردیسی شده و به شاه بیت‌هایی بدن‌مند و مجسم تبدیل شده است. پندها و اندرزهایی که در قالب پیکرها، در مواجهه با مسائل ملموس امروزی قرار گرفته، لباس امروز را پوشیده و با من امروزی مواجه است؛ بلکه بتواند لحظه ای تصویر جهان پر درد امروز را آرام تر و روشن تر سازد.

نمایشگاه سی گاه، عکسهای صحنه پردازی شده پندار پازارگادی در نگارخانه با گالری به نشانی تهران، بلوار ارتش غرب، پس از محلاتی، خیابان بهاران، بن بست نسترن، پلاک ۱ ،ساختمان مدرن پلازا، واحد ۶۰۳ تا ششم خرداد برپاست.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس