خانه / خبر شاهنامه / نشست علمی ادبی ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی برگزار می شود
کلیک کنید

نشست علمی ادبی ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر :نشست علمی ادبی ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی برگزار می شود. نشست علمی ادبی «ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی» با همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و بنیاد فردوسی به میزبانی پردیس شهید مفتح دانشگاه فرهنگیان شهرری با حضور ادیبان برجسته همروزگار در چهارشنبه ۸ دی ماه از ساعت ۱۴ برگزار می شود. در این نشست علمی ادبی، استادان و ادیبان همروزگار دکتر قدمعلی سرامی، مصطفی رحماندوست، اسماعیل امینی و دکتر مهران بیغمی درسگفتارهایی درباره جایگاه فردوسی در زبان و ادب فارسی ارایه خواهند کرد و مهندس یاسر موحدفرد، گزارشی از دستاوردهای فرهنگی ادبی بنیاد…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

برخوان فردوسی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر :نشست علمی ادبی ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی برگزار می شود. نشست علمی ادبی «ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی» با همکاری بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان و بنیاد فردوسی به میزبانی پردیس شهید مفتح دانشگاه فرهنگیان شهرری با حضور ادیبان برجسته همروزگار در چهارشنبه ۸ دی ماه از ساعت ۱۴ برگزار می شود.

در این نشست علمی ادبی، استادان و ادیبان همروزگار دکتر قدمعلی سرامی، مصطفی رحماندوست، اسماعیل امینی و دکتر مهران بیغمی درسگفتارهایی درباره جایگاه فردوسی در زبان و ادب فارسی ارایه خواهند کرد و مهندس یاسر موحدفرد، گزارشی از دستاوردهای فرهنگی ادبی بنیاد فردوسی با همکاری دیگر نهادهای کارگزار فرهنگی ایران خواهد داشت.
از برنامه های هنری «بر خوان فردوسی» می توان به نقالی مجتبی حسن بیگی، نوای پهلوانی مرشد زورخانه امیر خواجه وندی و شعرخوانی یعقوب آزادی اشاره داشت.

از برنامه های جنبی این نشست علمی ادبی، برپایی کارگاه خوشنویسی استاد محمود فرجی و برگزاری نمایشگاه سردیسهای مفاخر ایرانی اسلامی از سوی گروه فرهنگی هنری یادمان به سرپرستی احسان ایمان زاده خواهد بود.

نشست «ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی» با همکاری پردیس شهید مفتح دانشگاه فرهنگیان شهر ری، بنیاد فردوسی و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان با پشتیبانی فرهنگسرای ولاء، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری و انجمن خوشنویسان ری برگزار می شود.

این نشست در چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۴ در تالار پردیس شهید مفتح دانشگاه فرهنگیان به نشانی شهر ری، میدان معلم، خیابان ۱۸ دی برگزار خواهد شد و ورود برای همه فرهنگ دوستان آزاد است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس