خانه / خبر شاهنامه / مجموعه مقالات ابوالفضل خطیبی منتشر می‌شود
کلیک کنید

مجموعه مقالات ابوالفضل خطیبی منتشر می‌شود

مجموعه مقالات ابوالفضل خطیبی منتشر می‌شود
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: مجموعه مقالات ابوالفضل خطیبی منتشر می‌شود. دکتر ابوالفضل خطیبی، شاهنامه‌پژوه و عضو هیئت علمی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی میراث مکتوب، از در دست تدوین بودن دو جلد از مجموعۀ مقالاتش خبر داد و گفت: قصد دارم برخی از مقالاتی را که پیش از این با موضوع داستان رستم و سهراب در نشریات مختلف از جمله گزارش میراث و نامۀ فرهنگستان به چاپ رسانده‌ام در یک جا گرد آورده و تحت عنوان جستارهایی دربارۀ داستان رستم و سهراب به چاپ برسانم. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان دکتر خطیبی افزود: این مجموعه حدود ۱۰ مقاله و یادداشت را در بر می‌گیرد که منحصراً به داستان رستم و سهراب اختصاص دارد.

وی دربارۀ مجموعه مقالات دیگری که از او به چاپ خواهد رسید، گفت: مجموعۀ دیگر حدود ۴۰ مقاله را در بر خواهد گرفت که شامل مقالات منتشر شده در جشن‌نامه‌ها، یادنامه‌ها و مجلات دربارۀ شاهنامه است. وی اظهار امیدواری کرد که در سال جاری بتواند این دو مجموعه را آماده و منتشر کند.

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: مجموعه مقالات ابوالفضل خطیبی منتشر می‌شود. دکتر ابوالفضل خطیبی، شاهنامه‌پژوه و عضو هیئت علمی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی میراث مکتوب، از در دست تدوین بودن دو جلد از مجموعۀ مقالاتش خبر داد و گفت: قصد دارم برخی از مقالاتی را که پیش از این با موضوع داستان رستم و سهراب در نشریات مختلف از جمله گزارش میراث و نامۀ فرهنگستان به چاپ رسانده‌ام در یک جا گرد آورده و تحت عنوان جستارهایی دربارۀ داستان رستم و سهراب به چاپ برسانم. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان دکتر خطیبی افزود:…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.55 ( 1 امتیازات)
0
کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس