خانه / خبر شاهنامه / مجسمه‌های شاهنامه‌ای پدیده تا دو هفته دیگر تکمیل می‌شود
کلیک کنید

مجسمه‌های شاهنامه‌ای پدیده تا دو هفته دیگر تکمیل می‌شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : مجسمه‌های شاهنامه‌ای پدیده تا دو هفته دیگر تکمیل می‌شود. کارشناس روابط عمومی مجموعه پدیده شاندیز گفت: مجسمه‌های موجود در این مکان در حال تجدید کارگاه است و تا دو هفته آینده تکمیل می‌شود. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان مهری کامل در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: مجسمه‌های موجود در محل پدیده شاندیز در حال تجدید کارگاه است و از ششم مرداد ماه تجدید کارگاه شروع شده است و پیمان‌کاران باید مستقر شوند که این فرآیند حدود دو هفته زمان می‌برد. وی خاطرنشان کرد: تخریب این مجسمه‌ها تکذیب شده است و هیچ‌گونه قصدی برای تخریب…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 3.13 ( 3 امتیازات)
0

مجسمه های شاهنامه پدیده شاندیز

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : مجسمه‌های شاهنامه‌ای پدیده تا دو هفته دیگر تکمیل می‌شود. کارشناس روابط عمومی مجموعه پدیده شاندیز گفت: مجسمه‌های موجود در این مکان در حال تجدید کارگاه است و تا دو هفته آینده تکمیل می‌شود. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان مهری کامل در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: مجسمه‌های موجود در محل پدیده شاندیز در حال تجدید کارگاه است و از ششم مرداد ماه تجدید کارگاه شروع شده است و پیمان‌کاران باید مستقر شوند که این فرآیند حدود دو هفته زمان می‌برد. وی خاطرنشان کرد: تخریب این مجسمه‌ها تکذیب شده است و هیچ‌گونه قصدی برای تخریب آن‌ها وجود ندارد.

کارشناس روابط عمومی مجموعه پدیده شاندیز افزود: با توجه به اینکه پروژه «خاک کهن» نیمه تمام است، فاز نهایی آن با حضور پیمان کار جدید در حال تکمیل است و تا ۱۸ ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود. کامل بیان کرد: این پروژه یکی از جذابیت‌های مرکز خرید پدیده شاندیز است. گفتنی است، چندی پیش شایعه تخریب این مجسمه‌ها در فضای مجازی منتشر شد که با تکذیب روبرو شد اما برخی عدم فعالیت کارگاه ساخت این مجسمه‌ها را دلیلی بر کنار گذاشته شدن آن‌ها دانسته بودند.

مجسمه های شاهنامه پدیده شاندیز

مجسمه های شاهنامه پدیده شاندیز

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس