خانه / خبر شاهنامه / فرزندان ایران برای آموزش شاهنامه در مدارس کارزار به راه انداختند
کلیک کنید

فرزندان ایران برای آموزش شاهنامه در مدارس کارزار به راه انداختند

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : فرزندان ایران برای آموزش شاهنامه در مدارس کارزار به راه انداختند. دوستداران شاهنامه و فرهنگ ایران برای آموزش شاهنامه در مدارس پویش به راه انداختند . این پویش از ١۴ بهمن ١٣٩٩ آغاز به کار کرده و دوستداران می توانند با رفتن به تارنمای کارزا به این پویش که از سوی مردم ایران به راه افتاده است رای دهند. این پویش در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش با توجه به جایگاه والای شاهنامه به…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.63 ( 4 امتیازات)
0
نام این درس فردوسی عکاس : محمدحسن باقری از خراسان رضوی . شهرستان قوچان

نام این درس فردوسی
عکاس : محمدحسن باقری از خراسان رضوی . شهرستان قوچان

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : فرزندان ایران برای آموزش شاهنامه در مدارس کارزار به راه انداختند. دوستداران شاهنامه و فرهنگ ایران برای آموزش شاهنامه در مدارس پویش به راه انداختند . این پویش از ١۴ بهمن ١٣٩٩ آغاز به کار کرده و دوستداران می توانند با رفتن به تارنمای کارزا به این پویش که از سوی مردم ایران به راه افتاده است رای دهند. این پویش در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش با توجه به جایگاه والای شاهنامه به عنوان زیرساخت زبان و فرهنگ ملی ایران درخواست آموزش شاهنامه در مدارس را دارد. تا زمان نوشته شدن این گزارش ۲۸۰۰۳ تن از این پویش پشتیبانی کرده اند.  آنچه در ادامه می آید متن کامل این نامه است.

به نام خدا

جناب آقای محسن حاجی‌میرزایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

با درود و احترام
ضمن سپاس ویژه از تلاش تمامی کارکنان شریف آموزش و پرورش، با آگاهی به نقش اساسی آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت فرزندان این سرزمین و جایگاه والای شاهنامه به عنوان زیرساخت زبان و فرهنگ ملی ایران، بدینوسیله درخواست می‌نماییم آموزش شاهنامه به عنوان یکی از واحدهای اصلی در برنامه آموزشی مدارس ایران گنجانده شود.
امید است با اجرایی شدن این درخواست، چشم‌اندازی نیکو و روشن برای آینده ایران ترسیم شود.

با آرزوی بهروزی و تندرستی

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس