خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / شرایط مرشد میرزاعلی همچنان بحرانی است
کلیک کنید

شرایط مرشد میرزاعلی همچنان بحرانی است

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گزارش : شرایط مرشد میرزاعلی همچنان بحرانی است. مرشد محسن میرزاعلی نقال ، پرده‌خوان و تعزیه‌خوان باسابقه کشورمان مدتی است درگیر کروناست و دوستانش از مردم می‌خواهند که برای بهبودی او دعا کنند. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایسنا ابوالفضل ورمرزیار، درگیر هنرمند نمایش‌های آیینی سنتی که از دوستان نزدیک مرشد میرزاعلی است، درباره تازه‌ترین وضعیت جسمانی این هنرمند به ایسنا می‌گوید: ایشان امروز یک عمل جراحی دارد که گرچه مستقیما به کرونا مربوط نمی‌شود ولی در تداوم این بیماری است. او ادامه می‌دهد: ایشان…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.61 ( 1 امتیازات)
0
شرایط مرشد میرزاعلی همچنان بحرانی است

عکس از علی رجبی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گزارش : شرایط مرشد میرزاعلی همچنان بحرانی است. مرشد محسن میرزاعلی نقال ، پرده‌خوان و تعزیه‌خوان باسابقه کشورمان مدتی است درگیر کروناست و دوستانش از مردم می‌خواهند که برای بهبودی او دعا کنند.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایسنا ابوالفضل ورمرزیار، درگیر هنرمند نمایش‌های آیینی سنتی که از دوستان نزدیک مرشد میرزاعلی است، درباره تازه‌ترین وضعیت جسمانی این هنرمند به ایسنا می‌گوید: ایشان امروز یک عمل جراحی دارد که گرچه مستقیما به کرونا مربوط نمی‌شود ولی در تداوم این بیماری است.

او ادامه می‌دهد: ایشان از خطر اصلی نجات پیدا کرده ولی شرایطش همچنان بحرانی است. هفتاد درصد ریه‌اش درگیر کرونا شده بود. به طوری که دو بار از بیمارستان به منزل آمد ولی باز هم ناچار شد در بیمارستان بستری شود.

ورمرزیار از مرشد میرزاعلی به عنوان یکی از سرمایه‌های بی‌تکرار هنر ایرانی نام می‌برد و اضافه می‌کند: ایشان شخصیتی است بسیار ارزشمند که امیدواریم حالش هر چه زودتر خوب شود و از مردم می‌خواهیم برایش دعا کنند. همچنانکه خود او هم در پایان تمام برنامه‌هایش چه شادی‌ها و چه مرثیه‌سرایی‌ها، از مردم دعا می‌خواست و حالا هم جز توکل و دعا کاری از ما برنمی‌آید و از مردم خوب کشورمان می‌خواهیم دعا کنند تا ایشان از این مهلکه رها شود.

این هنرمند نمایش‌های ایرانی هشدار می‌دهد: وضعیت بسیار خطرناکی است اما بسیاری از ما تا زمانی که خود یا عزیزان‌مان درگیر این بیماری نشویم، متوجه نمی‌شویم خطری مانند یک اژدهای دژم بالای سرمان می‌چرخد و هر لحظه گلی را بر می‌چیند.

ورمرزیار با بیان اینکه مرشد میرزاعلی توان صحبت ندارد، تاکید می‌کند: سکوت، بهترین راه برای درمان کسانی است که دچار این بلیه می‌شوند. بنابراین از دوستان می‌خواهم تا جایی که ممکن است با کسانی که درگیر این ویروس شده‌اند، صحبت نکنند تا تارهای صوتی‌شان امکان استراحت داشته باشد بویژه کسانی مانند مرشد میرزاعلی که همه زندگی‌اش به صدایش وابسته است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس