خانه / خبر شاهنامه / سخنرانیهای ماهانه شاهنامه پژوهان برگزار می شود
کلیک کنید

سخنرانیهای ماهانه شاهنامه پژوهان برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: سخنرانیهای ماهانه شاهنامه پژوهان برگزار می شود. دور جدید سخنرانیهای ماهانه شاهنامه پژوهان برگزار می شود. سخنرانیهای ماهانه شاهنامه پژوهان از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان از سال نود و یک آغاز شد. در گام نخست و با همکاری بنیاد جمشید بسیاری از شاهنامه پژوهان از جمله زنده یاد عزیزالله جوینی، زنده یاد مرتضی ثاقب فر, حسین وحیدی و ... در موضوعات گوناگون درباره شاهنامه به سخنرانی پرداختند. این سخنرانیها با عنوان از مهر تا مهر از مهر ۹۱ آغاز و تا مهر ۹۲ ادامه داست و دوازده سخنرانی از دوازده پژوهشگر را شامل می…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

سخنرانی های ماهانه شاهنامه پژوهان

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: سخنرانیهای ماهانه شاهنامه پژوهان برگزار می شود.

دور جدید سخنرانیهای ماهانه شاهنامه پژوهان برگزار می شود. سخنرانیهای ماهانه شاهنامه پژوهان از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان از سال نود و یک آغاز شد.

در گام نخست و با همکاری بنیاد جمشید بسیاری از شاهنامه پژوهان از جمله زنده یاد عزیزالله جوینی، زنده یاد مرتضی ثاقب فر, حسین وحیدی و … در موضوعات گوناگون درباره شاهنامه به سخنرانی پرداختند.

این سخنرانیها با عنوان از مهر تا مهر از مهر ۹۱ آغاز و تا مهر ۹۲ ادامه داست و دوازده سخنرانی از دوازده پژوهشگر را شامل می شد.

گام دوم این سخنرانیها از سال ۹۳ آغاز شد و به مدت یکسال ادامه یافت . در این دوره شاهنامه پژوهان برجسته ای همچون ابوالفضل خطیبی، قدمعلی سرامی، علی امینی به سخنرانی پرداختند.

گام سوم سخنرانیهای ماهانه شاهنامه پژوهان از امرداد ماه ۱۳۹۵ آغاز و به مدت یکسال برگزار خواهد شد. دور جدید سخنرانیهای ماهانه شاهنامه پژوهان، از سوی باشگاه شاهنامه پژوهان با همکاری خانه هنر به نشانی، خیابان انقلاب، پس از خیابان ابوریحان، بن بست مهارت، خانه هنر، واحد ده برگزار خواهد شد .

شرکت برای تمام دوستداران در این سخنرانیها آزاد و رایگان خواهد بود .

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس