خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / رودکی‌وار؛ مقالاتی در شعر و اندیشهٔ رودکی منتشر شد
کلیک کنید

رودکی‌وار؛ مقالاتی در شعر و اندیشهٔ رودکی منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : رودکی‌وار؛ مقالاتی در شعر و اندیشهٔ رودکی منتشر شد. کتاب "رودکی‌وار؛ مقالاتی در شعر و اندیشهٔ رودکی" توسط انتشارات بنیاد رودکی منتشر شد. این کتاب به کوشش مرضیه دلیری اصل و زیر نظر دکتر محمدجعفر یاحقی گردآوری شده است. انتشار این مجموعه در راستای برنامه‌های بنیاد رودکی در پاسداشت زبان و ادب فارسی و بزرگداشت رودکی است. رودکی وار، حاوی بیست و چند مقاله است و علاوه‌بر مقالات جدید، شامل برخی از مقالاتی است که حدود دو دههٔ قبل در فصلنامهٔ پاژ مؤسسهٔ خردسرای فردوسی به چاپ رسیده‌اند. در مقالات گردآوری شده به…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.85 ( 1 امتیازات)
0

رودکی‌وار؛ مقالاتی در شعر و اندیشهٔ رودکی منتشر شد
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : رودکی‌وار؛ مقالاتی در شعر و اندیشهٔ رودکی منتشر شد. کتاب “رودکی‌وار؛ مقالاتی در شعر و اندیشهٔ رودکی” توسط انتشارات بنیاد رودکی منتشر شد. این کتاب به کوشش مرضیه دلیری اصل و زیر نظر دکتر محمدجعفر یاحقی گردآوری شده است.

انتشار این مجموعه در راستای برنامه‌های بنیاد رودکی در پاسداشت زبان و ادب فارسی و بزرگداشت رودکی است.
رودکی وار، حاوی بیست و چند مقاله است و علاوه‌بر مقالات جدید، شامل برخی از مقالاتی است که حدود دو دههٔ قبل در فصلنامهٔ پاژ مؤسسهٔ خردسرای فردوسی به چاپ رسیده‌اند. در مقالات گردآوری شده به جنبه‌های مختلف شعر و زندگی رودکی پرداخته شده است و سعی شده تا جنبه‌‌های ناشناخته‌ای از شعر وی نشان داده شود. این کتاب حاصل کوشش مشترک بین مؤسسهٔ خردسرای فردوسی و بنیاد رودکی تهران است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس