خانه / رادیو شاهنامه / رادیو شاهنامه پنجاه و ششم منتشر شد
کلیک کنید

رادیو شاهنامه پنجاه و ششم منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ رادیو شاهنامه : رادیو شاهنامه پنجاه و ششم منتشر شد. که رستم‌یلی بود در سیستان؟! آیا این بیت از فردوسی و آیا رستم آفریده فردوسی است؟ ، معرفی کتاب شاهنامه از دستنویس تا متن نوشته جلال خالقی مطلق، نقالی سارا عباسپور از داستان بیژن و منیژه بخش دهم، به همراه قطعه ای از گروه موسیقی مهرنوا به سرپرستی نازلی بخشایش را در رادیو شاهنامه پنجاه و ششم خواهید شنید. رادیو شاهنامه پنجاه و ششم به جلال خالقی مطلق پیشکش شده است. گوینده رادیو شاهنامه فرانک ‌‌خسروی و تهیه کننده و سردبیر آن کوروش جوادی است. رادیو…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.58 ( 2 امتیازات)
0

رادیو شاهنامه پنجاه و ششم منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ رادیو شاهنامه : رادیو شاهنامه پنجاه و ششم منتشر شد. که رستم‌یلی بود در سیستان؟! آیا این بیت از فردوسی و آیا رستم آفریده فردوسی است؟ ، معرفی کتاب شاهنامه از دستنویس تا متن نوشته جلال خالقی مطلق، نقالی سارا عباسپور از داستان بیژن و منیژه بخش دهم، به همراه قطعه ای از گروه موسیقی مهرنوا به سرپرستی نازلی بخشایش را در رادیو شاهنامه پنجاه و ششم خواهید شنید. رادیو شاهنامه پنجاه و ششم به جلال خالقی مطلق پیشکش شده است.

گوینده رادیو شاهنامه فرانک ‌‌خسروی و تهیه کننده و سردبیر آن کوروش جوادی است. رادیو شاهنامه در استودیو باشگاه شاهنامه پژوهان تولید و به شکل هفتگی در رسانه های گوناگون منتشر می شود.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس