خانه / رادیو شاهنامه / رادیو شاهنامه شصت و پنجم منتشر شد
کلیک کنید

رادیو شاهنامه شصت و پنجم منتشر شد

رادیو شاهنامه شصت و پنجم منتشر شد
باشگاه شاهنامه پژوهان _ رادیو شاهنامه : رادیو شاهنامه شصت و پنجم منتشر شد. معرفی زنان شاهنامه (فریگیس) پژوهش و گردآوری از سمیه ارشادی ، معرفی کتاب تقدیر باوری در منظومه های حماسی فارسی (شاهنامه و ویس و رامین) نوشته هلمر رینگرن برگردان ابوالفضل خطیبی، بخش دوم نقالی مرشد سید مصطفی سعیدی به همراه اشک سرد زمستان با دوتار نوازی و آواز محمد یگانه را در رادیو شاهنامه شصت و پنجم خواهید شنید. رادیو شاهنامه شصت و پنجم به فرانک دوانلو پیشکش شده است.

پیوست این شماره رادیو شاهنامه بخش سوم شست شاهنامه خوانی با اموزگاری زنده یاد اکبر نحوی از داستان رستم و سهراب است.
رادیو شاهنامه در تارنماهای رادیو شاهنامه، ناملیک، شنوتو، ساندکلاد، کست باکس، بیپ تونر، نوار،باشگاه شاهنامه پژوهان، اسپاتیفای، گوگل پادکست، اپل پادکست، تهران پادکست، آنکر، پادبین و … منتشر می شود و در دسترس دوستداران قرار خواهد گرفت. ه برای شنیدن رادیو شاهنامه تنها کافیست نام رادیو شاهنامه را در این رسانه ها جستجو کنید. گوینده این برنامه شنیداری (پادکست) فرانک خسروی و سردبیر و تهیه کننده آن کوروش جوادی است. رادیو شاهنامه در استودیو باشگاه شاهنامه پژوهان تهیه می شود.⁣⁣⁣

کلیک کنید

یک نظر

  1. امیر فروهرفر

    درود و سپاس
    بسیار ارزشمند است که در هر شماره شاهنامه، شخصیت ها و رویدادهای آن را از جنبه های نو مورد بررسی و خوانش قرار می دهید. تلاش های ارزشمند شما را سپاس می گزاریم و برای شما بهترین ها را آرزومندم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس