خانه / خبر شاهنامه / دومین جلد از مجموعه «داستان‌های شاهنامه» به قلم لیلا اسدی منتشر شد
کلیک کنید

دومین جلد از مجموعه «داستان‌های شاهنامه» به قلم لیلا اسدی منتشر شد

  باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : دومین جلد از مجموعه «داستان‌های شاهنامه» به قلم لیلا اسدی از سوی انتشارات جهان سترگ راهی کتابفروشی‌ها شد. به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه «داستان‌های شاهنامه» شامل دو جلد است که به قلم لیلا اسدی نوشته شده و از سوی انتشارات جهان سترگ برای نوجوانان منتشر شده است. در دومین جلد این مجموعه داستان‌هایی از «هفت خوان رستم، رستم و سهراب، رستم در سمنگان، در قلعه طغرل، بازگشت به سمنگان، در جستجوی سهراب، سهراب در لشکر افراسیاب، آگاهی یافتن کیکاووس از آمدن سهراب، داستان بیژن و منیژه و بیژن در چاه»…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 1.71 ( 1 امتیازات)
0

 

داستانهای شاهنامه

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : دومین جلد از مجموعه «داستان‌های شاهنامه» به قلم لیلا اسدی از سوی انتشارات جهان سترگ راهی کتابفروشی‌ها شد. به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجموعه «داستان‌های شاهنامه» شامل دو جلد است که به قلم لیلا اسدی نوشته شده و از سوی انتشارات جهان سترگ برای نوجوانان منتشر شده است.
در دومین جلد این مجموعه داستان‌هایی از «هفت خوان رستم، رستم و سهراب، رستم در سمنگان، در قلعه طغرل، بازگشت به سمنگان، در جستجوی سهراب، سهراب در لشکر افراسیاب، آگاهی یافتن کیکاووس از آمدن سهراب، داستان بیژن و منیژه و بیژن در چاه» بیان شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «چون مردم سمنگان دانستند که سهرمشاه و ژنده رزم به همراه تهمینه به سمنگان برگشته‌اند، مشتاقانه به پیشوازشان رفتند. مردم بسیار خوشحال بودند چون سرلشکر افراسیاب که همیشه می می‌نوشید؛ به جان و دارایی زنان و دختران مردم دست درازی می‌کرد و کار به جایی رسانده بود که مردم از شهر می‌گریختند.از بازگشت سهرمشاه و همراهانش به سمنگان سال‌های سال گذشت. طغرل نیز همانگونه که خواسته بود؛ به سمنگان آمد. سهراب روز به روز بزرگتر و بالنده‌تر می‌شد. همین که سهراب در سه سالگی رسید اندامش مردانه شد و در پنج سالگی چنان دلیر شد که به تیراندازی و بازی چوگان روی آورد…» انتشارات جهان سترگ، دومین جلد از مجموعه «داستان‌های شاهنامه» را در قالب ۱۲۸ صفحه با شمارگان پنج هزار نسخه و قیمت ۸۰ هزار ریال منتشر کرده است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس