خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / خوابگردی در شاهنامه در فرهنگسرای نیاوران برپا شد
کلیک کنید

خوابگردی در شاهنامه در فرهنگسرای نیاوران برپا شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : خوابگردی در شاهنامه در فرهنگسرای نیاوران برپا شد. فرهنگسرای نیاوران در روزهای نوروز ۱۴۰۰ میزبان دوستداران هنرهای نمایشی و موسیقی با ویژه برنامه «خوابگردی در شاهنامه» خواهد بود. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایرنا، سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران تهران از ششم تا بیست‌وهفتم فروردین ۱۴۰۰ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی میزبان برخوانی شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی خواهد بود. در این برنامه که با حمایت فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود رضا دادویی پژوهشگر حوزه تئاتر و موسیقی هر روز ساعت ۱۸، با اجرایی متفاوت وادی‌هایی از شاهنامه را با همراهی نوازنده گان مطرح…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.7 ( 2 امتیازات)
0

خوابگردی در شاهنامه در فرهنگسرای نیاوران برپا شد
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : خوابگردی در شاهنامه در فرهنگسرای نیاوران برپا شد. فرهنگسرای نیاوران در روزهای نوروز ۱۴۰۰ میزبان دوستداران هنرهای نمایشی و موسیقی با ویژه برنامه «خوابگردی در شاهنامه» خواهد بود.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایرنا، سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران تهران از ششم تا بیست‌وهفتم فروردین ۱۴۰۰ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی میزبان برخوانی شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی خواهد بود.

در این برنامه که با حمایت فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود رضا دادویی پژوهشگر حوزه تئاتر و موسیقی هر روز ساعت ۱۸، با اجرایی متفاوت وادی‌هایی از شاهنامه را با همراهی نوازنده گان مطرح از گروهای مختلف برخوانی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش و به نقل فرهنگسرای نیاوران، این سلسله اجراها در راستای احیا و ترویج فرهنگ و هنر فاخر ایران زمین و آشنایی و ترغیب مخاطبان به برخوانی آثار ارزشمند ادبیات فارسی برگزار می‌شود.

دوستداران  می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سامانه تیوال و یا به‌شکل حضوری به گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس