خانه / خبر شاهنامه / بلیت فروشی “کنسرت- نمایش سی” آغاز شد
کلیک کنید

بلیت فروشی “کنسرت- نمایش سی” آغاز شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : بلیت فروشی "کنسرت- نمایش سی" آغاز شد. "کنسرت- نمایش سی" که کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری محسوب می‌شود بلی ت‌فروشی‌اش از یکشنیه یازدهم تیرماه آغاز شده است . به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایلنا، بلیت‌فروشی "کنسرت- نمایش سی" که خوانندگی آن را همایون شجریان برعهده دارد از ساعت ۲۱ (یکشنبه ۱۱ تیر) توسط دو سایت "ایران کنسرت" و "می.ر.سی" آغاز شده است. این پروژه از پانزدهم امرداد در مجموعه‌ فرهنگی و هنری سعدآباد روی صحنه می‌رود. "سی" کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری است، که بر اساس…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

پروژه سی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : بلیت فروشی “کنسرت- نمایش سی” آغاز شد. “کنسرت- نمایش سی” که کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری محسوب می‌شود بلی ت‌فروشی‌اش از یکشنیه یازدهم تیرماه آغاز شده است .

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از ایلنا، بلیت‌فروشی “کنسرت- نمایش سی” که خوانندگی آن را همایون شجریان برعهده دارد از ساعت ۲۱ (یکشنبه ۱۱ تیر) توسط دو سایت “ایران کنسرت” و “می.ر.سی” آغاز شده است.

این پروژه از پانزدهم امرداد در مجموعه‌ فرهنگی و هنری سعدآباد روی صحنه می‌رود. “سی” کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری است، که بر اساس سه داستان از داستان‌های شاهنامه – زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب- با نویسندگی نغمه ثمینی و دراماتورژی امیرحسین ماحوزی ساخته شده است.

کارگردانی این اثر را علی اصغر دشتی برعهده دارد و بازیگرانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، امیر جدیدی و صابر ابر در آن حضور دارند.

این کنسرت نمایش تلاشی است برای بازسازی هویت ملی که با تکیه بر موضوع فرهنگ، هنر و اندیشه ایرانی با حضور تعدادی از چهره‌های موسیقی، نمایش و همچنین انیمیشن روی صحنه می‌رود. «سی» با نگاه امروزی سه داستانِ نامه‌ی باستان را روایت می‌کند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی موسسه‌ دل‌آواز و بارانا و با همراهی شرکت سامسونگ برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند از ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۱ تیر بلیت‌های این نمایش را تهیه کنند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس