خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / ادبیات نمایشی در رادیو تحلیل می شود
کلیک کنید

ادبیات نمایشی در رادیو تحلیل می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر:  ادبیات نمایشی در رادیو تحلیل می شود. دانشگاه سوره با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، رادیو نمایش و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما نشست تحلیل ادبیات نمایشی را برگزار می‌کند. سلسله نشست‌های پژوهشی «تحلیل ساختار، محتوا و جایگاه ادبیات نمایشی در رادیو» به کوشش دانشگاه سوره با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، رادیو نمایش و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه به شکل برخط در سامانه آموزشی دانشگاه سوره برگزار می‌شود. گفتنی است در این برنامه گروهی از استادان دانشگاه و هنرمند با سابقه…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.9 ( 1 امتیازات)
0

ادبیات نمایشی در رادیو تحلیل می شود
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر:  ادبیات نمایشی در رادیو تحلیل می شود. دانشگاه سوره با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، رادیو نمایش و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما نشست تحلیل ادبیات نمایشی را برگزار می‌کند.

سلسله نشست‌های پژوهشی «تحلیل ساختار، محتوا و جایگاه ادبیات نمایشی در رادیو» به کوشش دانشگاه سوره با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، رادیو نمایش و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه به شکل برخط در سامانه آموزشی دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

گفتنی است در این برنامه گروهی از استادان دانشگاه و هنرمند با سابقه رادیو به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت. نادر برهانی‌مرند، بهرام ابراهیمی، شهرام گیل‌آبادی، جواد پیشگر، ایوب آقاخانی، فرشاد آذرنیا، محسن سوهانی، امین رهبر و رامتین شهبازی سخنرانان این برنامه بوده و امیررضا نوری پرتو نیز میزبانی و دبیری جلسات را برعهده دارد.

دوستداران می توانند برای استفاده از سخنرانی‌ها به سامانه آموزشی دانشگاه سوره به نشانی https://sibad.soore.ac.ir/v/show/radiotheater بروند. ورود به این نشانی برای دوستداران آزاد است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس