خانه / خبر شاهنامه / آموزش شاهنامه‌شناسی به آموزگاری میرجلال‌الدین کزازی برگزار می شود
کلیک کنید

آموزش شاهنامه‌شناسی به آموزگاری میرجلال‌الدین کزازی برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: آموزش شاهنامه‌شناسی به آموزگاری میرجلال‌الدین کزازی برگزار می شود. دومین دوره آموزشی شاهنامه‌شناسی به آموزگاری میرجلال‌الدین کزازی از سوی آکادمی بین‌المللی علم در فضای مجازی برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان در دومین‌دوره از دوره‌های شاهنامه‌شناسی، داستان‌هایی از شاهنامه بر پایه نمادشناسی و باورشناسی ایرانی بررسی خواهند شد. داستان‌های کیومرث، زال و رودابه، رستم و سهراب، سیاوش و داستان رستم و اسفندیار از جمله آن‌اند. این دوره آموزشی از ۲۹ مهر روزهای سه‌شنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ به مدت ۵ هفته برپا خواهد بود. دوستداران برای نام نویسی در این دوره می‌توانند…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.15 ( 2 امتیازات)
0

 آموزش شاهنامه‌شناسی به آموزگاری میرجلال‌الدین کزازی برگزار می شود
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: آموزش شاهنامه‌شناسی به آموزگاری میرجلال‌الدین کزازی برگزار می شود. دومین دوره آموزشی شاهنامه‌شناسی به آموزگاری میرجلال‌الدین کزازی از سوی آکادمی بین‌المللی علم در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان در دومین‌دوره از دوره‌های شاهنامه‌شناسی، داستان‌هایی از شاهنامه بر پایه نمادشناسی و باورشناسی ایرانی بررسی خواهند شد. داستان‌های کیومرث، زال و رودابه، رستم و سهراب، سیاوش و داستان رستم و اسفندیار از جمله آن‌اند.

این دوره آموزشی از ۲۹ مهر روزهای سه‌شنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ به مدت ۵ هفته برپا خواهد بود. دوستداران برای نام نویسی در این دوره می‌توانند به نشانی www.elm.ac بروند. همچنین دوستداران در خارج از کشور نیز می‌توانند برای نام نویسی از نشانی  ElmInternational@ استفاده کنند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس