خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / کارگاه مقدماتی تاریخ بیهقی برگزار می شود
کلیک کنید

کارگاه مقدماتی تاریخ بیهقی برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ دوره های آموزشی: کارگاه مقدماتی تاریخ بیهقی برگزار می شود. دوره مقدماتی تاریخ بیهقی به آموزگاری دکتر الهام هاشمی برگزار می شود. سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان دوره مقدماتی تاریخ بیهقی به آموزگاری دکتر  الهام هاشمی برگزار می کنند. دکتر الهام هاشمی دکترای زبان و ادب فارسی است و در این سالها کارگاه ها و دوره های آموزشی بسیاری را در زمینه زبان و ادبیات فارسی آموزگاری کرده است. این دوره به شکل آنلاین و در برنامه گوگل میت از شنبه، ۲۱ امرداد، از ساعت ۷ تا ۸٫۳۰ پسین(عصر) برگزار می شود. دوره مقدماتی…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

کارگاه مقدماتی تاریخ بیهقی برگزار می شود. 
باشگاه شاهنامه پژوهان _ دوره های آموزشی:
کارگاه مقدماتی تاریخ بیهقی برگزار می شود.

دوره مقدماتی تاریخ بیهقی به آموزگاری دکتر الهام هاشمی برگزار می شود. سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان دوره مقدماتی تاریخ بیهقی به آموزگاری دکتر  الهام هاشمی برگزار می کنند.

دکتر الهام هاشمی دکترای زبان و ادب فارسی است و در این سالها کارگاه ها و دوره های آموزشی بسیاری را در زمینه زبان و ادبیات فارسی آموزگاری کرده است. این دوره به شکل آنلاین و در برنامه گوگل میت از شنبه، ۲۱ امرداد، از ساعت ۷ تا ۸٫۳۰ پسین(عصر) برگزار می شود.

دوره مقدماتی تاریخ بیهقی به آموزگاری دکتر الهام هاشمی درچهار نشست آنلاین (هر نشست یک ساعت و نیم) برگزار می شود. همچنین امکان ارائه دوره به شکل آفلاین و ضبط شده نیز برای شرکت کنندگان وجود دارد.  هزینه شرکت در این دوره ۴۰۰ هزار تومان است. دوستداران می توانند برای نام نویسی و شرکت در این دوره با شماره ۰۹۳۸۶۲۷۸۶۰۷ تماس بگیرند.

 

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس