خانه / ویدئو / نقالی طاهره بهرامی (مهرآفرین) در نمایشگاه زنان شاهنامه
کلیک کنید

نقالی طاهره بهرامی (مهرآفرین) در نمایشگاه زنان شاهنامه

باشگاه شاهنامه پژوهان _ ویدئو: نمایشگاه «زنان شاهنامه» به روایت حامی در نگارخانه بهارین به همراه نقالی طاهره بهرامی برگزار شد. این نمایشگاه در روزهای ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه در نگارخانه بهارین برگزار گردید و در این دو روز انجمن حامی میزبان نگاه پرمهر حامیان عزیزی بود که همواره در کنار کوشش های خیرخواهانه این نهاد هستند. در این نمایشگاه آثار تصویرگری از زنان شاهنامه که به تصویرگری پریسا اکبری شهرکی و چندین اثر خوشنویسی از استاد اسداله کیانی به نفع ساخت مدرسه و کتابخانه در مناطق کم‌برخوردار کشور به فروش رفت. در افتتاحیه این نمایشگاه بهمن حمیدی از…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

باشگاه شاهنامه پژوهان _ ویدئو: نمایشگاه «زنان شاهنامه» به روایت حامی در نگارخانه بهارین به همراه نقالی طاهره بهرامی برگزار شد.

این نمایشگاه در روزهای ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه در نگارخانه بهارین برگزار گردید و در این دو روز انجمن حامی میزبان نگاه پرمهر حامیان عزیزی بود که همواره در کنار کوشش های خیرخواهانه این نهاد هستند. در این نمایشگاه آثار تصویرگری از زنان شاهنامه که به تصویرگری پریسا اکبری شهرکی و چندین اثر خوشنویسی از استاد اسداله کیانی به نفع ساخت مدرسه و کتابخانه در مناطق کم‌برخوردار کشور به فروش رفت. در افتتاحیه این نمایشگاه بهمن حمیدی از شاهنامه پژوهان سخنانی را پیرامون زنان شاهنامه از نگاه فردوسی بزرگ برای بازدید کنندگان این نگارخانه ایراد کردند و همچنین در روز اختتامیه برنامه‌ی ویژه‌ی برگزاری نقالی قصه‌ی گردآفرید از سوی طاهره بهرامی (مهرآفرین) اجرا شد که با استقبال خوب همراهان نمایشگاه مواجه شد.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس