خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / نشست های اوستاخوانی برگزار می شود
کلیک کنید

نشست های اوستاخوانی برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ دوره آموزشی: نشست های اوستاخوانی برگزار می شود. نشست های اوستاخوانی به آموزگاری دکتر مینا کامبین برگزار می شود. این نشست ها از سوی سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان برگزار می شود. نشست های اوستاخوانی در گام نخست به خوانش و تفسیر هرمزدیشت می پردازد. مینا کامبین دکنرای فرهنگ و زبان های باستانی و نوسنده کتاب آغاز و انجام در متون پهلوی اوستایی است. از دیگر آثار او می توان به کتاب فهرست توصیفی گنجینه دستنویس‌های پهلوی و پژوهش‌های ایرانی و ده ها مقاله پژوهشی در زمینه فرهنگ و زبانهای باستانی اشاره داشت. نشست…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

نشست های اوستاخوانی برگزار می شود
باشگاه شاهنامه پژوهان _ دوره آموزشی:
نشست های اوستاخوانی برگزار می شود.

نشست های اوستاخوانی به آموزگاری دکتر مینا کامبین برگزار می شود. این نشست ها از سوی سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان برگزار می شود.

نشست های اوستاخوانی در گام نخست به خوانش و تفسیر هرمزدیشت می پردازد.

مینا کامبین دکنرای فرهنگ و زبان های باستانی و نوسنده کتاب آغاز و انجام در متون پهلوی اوستایی است. از دیگر آثار او می توان به کتاب فهرست توصیفی گنجینه دستنویس‌های پهلوی و پژوهش‌های ایرانی و ده ها مقاله پژوهشی در زمینه فرهنگ و زبانهای باستانی اشاره داشت.

نشست های اوستاخوانی به آموزگاری دکتر مینا کامبین از یکشنبه، ۵ آذرماه، از ۶٫۳۰ تا ۸ پسین(عصر) در چهار نشست برگزار می شود. بستر برگزاری این نشست های آنلاین گوگل میت است. همچنین این دوره به شکل ضبط شده نیز قابل ارائه می باشد. هزینه شرکت در این دوره ۳۵۰ هزار تومان⁣⁣⁣⁣ می باشد. دوستداران برای نام نویسی می توانند با شماره نام نویسی با شماره ۰۹۳۸۶۲۷۸۶۰۷ در پیوند باشند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس