خانه / خبر شاهنامه / نشست معرفی نمایشنامه «سیاوش» نوشته فریدون رهنما در قهوه خانه آریوبرزن برگزار می شود
کلیک کنید

نشست معرفی نمایشنامه «سیاوش» نوشته فریدون رهنما در قهوه خانه آریوبرزن برگزار می شود

  باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : نشست معرفی نمایشنامه «سیاوش» نوشته فریدون رهنما برگزار می شود . نشست معرفی نمایشنامه «سیاوش» نوشته فریدون رهنما که بر پایه داستان شاهنامه فردوسی شکل گرفته در قهوه خانه آریوبرزن به نشانی لاله زارنو, کاشی ۳۶۵ برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان نشست معرفی نمایشنامه «سیاوش» نوشته فریدون رهنما که بر پایه داستان شاهنامه فردوسی شکل گرفته، پانزدهم دی‌ماه، ۱۰ تا ۱۲ صبح در قهوه خانه آریوبرزن برگزار می‌شود. این نمایشنامه را که زیر نظر فریده رهنما و در نشر دانه در سال جاری منتشر شده است، انسیه ملکان، شکوفه شهیدی،…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

 

سیاوش فریدون رهنما

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : نشست معرفی نمایشنامه «سیاوش» نوشته فریدون رهنما برگزار می شود . نشست معرفی نمایشنامه «سیاوش» نوشته فریدون رهنما که بر پایه داستان شاهنامه فردوسی شکل گرفته در قهوه خانه آریوبرزن به نشانی لاله زارنو, کاشی ۳۶۵ برگزار می‌شود.
به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان نشست معرفی نمایشنامه «سیاوش» نوشته فریدون رهنما که بر پایه داستان شاهنامه فردوسی شکل گرفته، پانزدهم دی‌ماه، ۱۰ تا ۱۲ صبح در قهوه خانه آریوبرزن برگزار می‌شود. این نمایشنامه را که زیر نظر فریده رهنما و در نشر دانه در سال جاری منتشر شده است، انسیه ملکان، شکوفه شهیدی، مریم باقری، پیام صیادی، فریده رهنما، میترا ریشار، افروز فروزند و مهتاب نوبهار نقش‌خوانی می‌کنند.

فریدون رهنما (زاده ۲ خرداد ۱۳۰۹ – درگذشته ۱۷ مرداد ۱۳۵۴) شاعر، روزنامه‌نگار و سینماگر اهل ایران است. رهنما در دوران کوتاه عمر خود به ساختن ۳ فیلم کوتاه و انتشار پنج دفتر شعر به زبان فرانسه و یک دفتر شعر به فارسی و نگارش ده‌ها مقاله در نقد سینما و ادبیات مبادرت ورزید و در تمامی آثارش کوشید تا با نگاهی معاصر از پیشینه تاریخی فرهنگ ایران بهره‌برداری کند که از آن جمله می‌توان به منظومه‌ای برای ایران و فیلم‌های «سیاوش در تخت جمشید» و «پسر ایران از مادرش بی‌اطلاع است» اشاره کرد.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس