خانه / خبر شاهنامه / اسدالله شعبانی :شاهنامه فردوسی از عمیق ترین شعرهای جهان است
کلیک کنید

اسدالله شعبانی :شاهنامه فردوسی از عمیق ترین شعرهای جهان است

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : اسدالله شعبانی، شاهنامه فردوسی را از عمیق ترین شعرهای جهان دانست و از بچه ها خواست وقتی دورهم جمع می شوند، شاهنامه بخوانند. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل ازاداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دیدار کودکان و نوجوانان با شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های سالانه کانون پرورش فکری است که به منظور آشنایی بیشتر اعضای کارگاه‌های ادبی با شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان برگزار می‌شود.بر همین اساس اعضای کانون پرورش فکری کودکان و…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

اسدالله شعبانی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : اسدالله شعبانی، شاهنامه فردوسی را از عمیق ترین شعرهای جهان دانست و از بچه ها خواست وقتی دورهم جمع می شوند، شاهنامه بخوانند. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل ازاداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دیدار کودکان و نوجوانان با شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های سالانه کانون پرورش فکری است که به منظور آشنایی بیشتر اعضای کارگاه‌های ادبی با شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان برگزار می‌شود.بر همین اساس اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در آخرین روزهای فصل پاییز پذیرای اسدالله شعبانی بودند تا در یک دورهمی صمیمی کتاب «ای میهن من ایران» اثر این شاعر را نقد و بررسی کنند.شعبانی در این نشست بر لزوم توجه به هماهنگی کلمه‌ها و معنی‌ها به عنوان اولین گام برای آشنایی با شعر تاکید و توصیه کرد: در بازی‌های کودکانه خود با واژه‌ها بازی کنند تا بتوانند دامنه‌ خیال خود را افزایش دهند و به اشعار آهنگین برسند. وی اضافه کرد: شعر حرف دل است و می‌توان در زندگی به خوبی دید و نوشت، تنها به شرط آنکه زیبایی‌های زندگی را درک کرد، آن‌وقت است که می‌فهمیم استعداد خوبی برای شعر گفتن داریم. شعبانی با بیان این‌که شعر صورت‌های گوناگون دارد، اشعار شاهنامه را عمیق‌ترین شعرهای جهانی دانست و از بچه‌ها خواست در جمع‌های دوستانه در کنار یک‌دیگر شاهنامه بخوانند.

اسدالله شعبانی از شاعران برجسته کشوری است که کتاب‌های فراوانی در حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان منتشر کرده و بسیاری از شعرهای این شاعر برجسته کشوری در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان به چاپ رسیده است.

پیش از این نیز افسانه شعبان‌نژاد دیگر شاعر برجسته کشوری در حوزه کودکان و نوجوان مهمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی بود.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس