خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / میزبانی آرامگاه فردوسی از ۱۵۰ هزار مسافر نوروزی
کلیک کنید

میزبانی آرامگاه فردوسی از ۱۵۰ هزار مسافر نوروزی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: آرامگاه فردوسی از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین ماه میزبان حدود ۱۵۰ هزار مسافر و گردشگر بوده است. سیدجواد موسوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آرامگاه فردوسی با بیشترین بازدیدکننده نوروزی در صدر آمار بازدیدکنندگان از مجموعه‌های تاریخی فرهنگی و موزه‌های استان خراسان رضوی قرار دارد. وی اضافه کرد: آرامگاه فردوسی از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین ماه سال جاری میزبان حدود ۱۵۰ هزار مسافر و گردشگر بوده است. موسوی ادامه داد: نقش حکیم ابوالقاسم فردوسی و اثر سترگ شاهنامه فردوسی به عنوان…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

میزبانی آرامگاه فردوسی از 150 هزار مسافر نوروزی
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر:
مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: آرامگاه فردوسی از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین ماه میزبان حدود ۱۵۰ هزار مسافر و گردشگر بوده است.

سیدجواد موسوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آرامگاه فردوسی با بیشترین بازدیدکننده نوروزی در صدر آمار بازدیدکنندگان از مجموعه‌های تاریخی فرهنگی و موزه‌های استان خراسان رضوی قرار دارد. وی اضافه کرد: آرامگاه فردوسی از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین ماه سال جاری میزبان حدود ۱۵۰ هزار مسافر و گردشگر بوده است.

موسوی ادامه داد: نقش حکیم ابوالقاسم فردوسی و اثر سترگ شاهنامه فردوسی به عنوان مهمترین حامل انتقال بخشی ازمیراث‌فکری، فلسفی، عرفانی و حماسی ادبی ایران به نسل‌های بعد از خود چنان است که ما هم‌اکنون نیازمند رجوع و بازخوانی مجدد شاهنامه برای تقویت و احیای بن مایه‌های هویت بخش اسلامی و ایرانی خود در روزگار معاصر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌هایی از جمله برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات ایرانی، برپایی سفره هفت‌سین، اجرای نقالی و شاهنامه‌خوانی و حضور گروه‌های سرود از استان‌های چهارمحال بختیاری، لرستان و … برای نوروز تدارک دیده شد و افراد زیادی را برای بازدید به این منطقه کشاند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس