خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / دوره آموزش خط و زبان اوستایی برگزار می شود
کلیک کنید

دوره آموزش خط و زبان اوستایی برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: دوره آموزش خط و زبان اوستایی برگزار می شود. سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان دوره آموزش خط و زبان اوستایی  را به آموزگاری دکتر مینا کامبین برگزار می کنند. مینا کامبین دکترای فرهنگ و زبانهای باستانی و نوسنده کتاب آغاز و انجام در متون پهلوی اوستایی است. از دیگر آثار او می توان به کتاب فهرست توصیفی گنجینه دستنویس‌های پهلوی و پژوهش‌های ایرانی و ده ها مقاله پژوهشی در زمینه فرهنگ و زبانهای باستانی اشاره داشت. دوره آموزش خط و زبان اوستایی به آموزگاری دکتر مینا کامبین از یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه،…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.61 ( 2 امتیازات)
0

دوره آموزش خط و زبان اوستایی برگزار می شود
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر:
دوره آموزش خط و زبان اوستایی برگزار می شود.

سیمرغ نهاد با همکاری باشگاه شاهنامه پژوهان دوره آموزش خط و زبان اوستایی  را به آموزگاری دکتر مینا کامبین برگزار می کنند.

مینا کامبین دکترای فرهنگ و زبانهای باستانی و نوسنده کتاب آغاز و انجام در متون پهلوی اوستایی است. از دیگر آثار او می توان به کتاب فهرست توصیفی گنجینه دستنویس‌های پهلوی و پژوهش‌های ایرانی و ده ها مقاله پژوهشی در زمینه فرهنگ و زبانهای باستانی اشاره داشت.

دوره آموزش خط و زبان اوستایی به آموزگاری دکتر مینا کامبین از یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه، در روزهای یکشنبه و دوشنبه۶ تا ۸ پسین(عصر) در پنج نشست برگزار می شود.مکان برگزاری به شکل آنلاین در برنامه ادوبی کانکت است همچنین این دوره به شکل ضبط شده نیز قابل ارائه می باشد. هزینه شرکت در دوره  آموزش خط و زبان اوستایی ۴۰۰ هزار تومان⁣⁣⁣⁣ می باشد. دوستداران برای نام نویسی می توانند با شماره نام نویسی با شماره ۰۹۳۸۶۲۷۸۶۰۷ در پیوند باشند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس