خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / علیرضا شجاع پور چشم از جهان فروبست
کلیک کنید

علیرضا شجاع پور چشم از جهان فروبست

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: علیرضا شجاع پور چشم از جهان فروبست. علیرضا شجاع پور چکامه سرا، شاهنامه پژوه و آموزگار شاهنامه چشم از جهان فروبست. مشهورترین سروده علیرضا شجاع پور «وطن» است که با آوای علیرضا عصار شنیده شده است. از دیگر آثار او میتوان به مجموعه شعر نیمه تمام، ویرایش شاهنامه و زال و رودابه اشاره داشت. علیرضا شجاع پور همچنین از داوران جشنواره شعر شاهنامه بود. در صفحه شخصی علیرضا شجاع‌پور در فضای مجازی آمده است: « انالله و انا الیه راجعون، خبردار شدیم که «استاد علیرضا‌ شجاع‌پور» به رحمت خدا رفتند .آرزو می‌کنیم که وسعت…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 3.04 ( 2 امتیازات)
0

علیرضا شجاع پور چشم از جهان فروبست

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: علیرضا شجاع پور چشم از جهان فروبست.

علیرضا شجاع پور چکامه سرا، شاهنامه پژوه و آموزگار شاهنامه چشم از جهان فروبست. مشهورترین سروده علیرضا شجاع پور «وطن» است که با آوای علیرضا عصار شنیده شده است. از دیگر آثار او میتوان به مجموعه شعر نیمه تمام، ویرایش شاهنامه و زال و رودابه اشاره داشت. علیرضا شجاع پور همچنین از داوران جشنواره شعر شاهنامه بود.

در صفحه شخصی علیرضا شجاع‌پور در فضای مجازی آمده است: « انالله و انا الیه راجعون، خبردار شدیم که «استاد علیرضا‌ شجاع‌پور» به رحمت خدا رفتند .آرزو می‌کنیم که وسعت صبر خانواده‌ و علاقه‌مندان ایشان به اندازه دریای غمشان باشد. باهم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز سفر کرده را قرین رحمت کند و از این میهمان جدید خوب پذیرایی کند.»

علیرضا شجاع‌پور  سال ۱۳۲۱ در ازنا متولد شد و از عوان کودکی و نوجوانی علاقه فراوانی به ادبیات مخصوصا اشعار حافظ و فردوسی داشت و زیر نظر محمدجعفر محجوب آموزش دید.

علیرضا شجاع پور

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس