خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / سخن گفتن پهلوانی منتشر شد
کلیک کنید

سخن گفتن پهلوانی منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : سخن گفتن پهلوانی منتشر شد. مجموعه مقالات همایش پیام شاهنامه، پایندگی زبان فارسی با نام سخن گفتن پهلوانی به کوشش دکتر علیرضا قیامتی و با با نظارت و مقدمه ای از دکتر محمدجعفر یاحقی منتشر شد. بیست‌وچهارم تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، نوزدهیمن همایش بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی با عنوان «پیام شاهنامه، پایندگی زبان فارسی» در دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. آثار ارسالی به این همایش در محورهای «شاهنامه میهن‌دوستی و زبان فارسی»، «پیوند زبان فارسی و شاهنامه با ادب پیش از اسلام»، «مهرورزی و مدارا در…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.8 ( 1 امتیازات)
0

سخن گفتن پهلوانی منتشر شد
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : سخن گفتن پهلوانی منتشر شد. مجموعه مقالات همایش پیام شاهنامه، پایندگی زبان فارسی با نام سخن گفتن پهلوانی به کوشش دکتر علیرضا قیامتی و با با نظارت و مقدمه ای از دکتر محمدجعفر یاحقی منتشر شد.

بیست‌وچهارم تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، نوزدهیمن همایش بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی با عنوان «پیام شاهنامه، پایندگی زبان فارسی» در دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. آثار ارسالی به این همایش در محورهای «شاهنامه میهن‌دوستی و زبان فارسی»، «پیوند زبان فارسی و شاهنامه با ادب پیش از اسلام»، «مهرورزی و مدارا در شاهنامه و زبان فارسی»، «شاهنامه و ظرافت گویش‎های فارسی»، «آیین‎ها و آداب ایرانی در آیینه زبان فارسی و شاهنامه»، «واژه‎شناسی در شاهنامه»، «آموزه‎های اخلاقی در بستر زبان فارسی و شاهنامه»، «زبان فارسی و محوریت زبان‎ها و گویش‎های ایرانی» و «ارتباط زبان‎های محلی و منطقه‎ای ایران با زبان فارسی» بوده است و مقالات برگزیده در کتاب سخن گفتن پهلوانی منتشر شده است. دوستداران برای تهیه کتاب می توانند با شماره های ۰۵۱-۳۵۰۱۹۲۷۴ – ۰۹۱۵۳۲۱۶۳۱۱ در پیوند باشند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس