خانه / خبر شاهنامه / آخرین خبرهای شاهنامه / جشنواره جهانی شاهنامه خوانی در کرمانشاه آغاز شد
کلیک کنید

جشنواره جهانی شاهنامه خوانی در کرمانشاه آغاز شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: جشنواره جهانی شاهنامه خوانی در کرمانشاه آغاز شد. رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری جشنواره بین المللی شاهنامه خوانی در کرمانشاه خبر داد و افزود: بخش مجازی این جشنواره از ۲۲ بهمن آغاز شده و افراد برای شرکت در این جشنواره تا ۱۵ اسفند فرصت دارند. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان ایمان درخشی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز به کار این جشنواره از ۲۲ بهمن امسال گفت: این جشنواره در دو بخش برگزار می شود که بخش اول آن بصورت مجازی از ۲۲ بهمن آغاز…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.56 ( 1 امتیازات)
0

جشنواره جهانی شاهنامه خوانی در کرمانشاه آغاز شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: جشنواره جهانی شاهنامه خوانی در کرمانشاه آغاز شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری جشنواره بین المللی شاهنامه خوانی در کرمانشاه خبر داد و افزود: بخش مجازی این جشنواره از ۲۲ بهمن آغاز شده و افراد برای شرکت در این جشنواره تا ۱۵ اسفند فرصت دارند.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان ایمان درخشی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز به کار این جشنواره از ۲۲ بهمن امسال گفت: این جشنواره در دو بخش برگزار می شود که بخش اول آن بصورت مجازی از ۲۲ بهمن آغاز شده و تا ۱۵ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: در این بخش از جشنواره افراد باید آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس shahnameh.kermanshah۲۰۲۴@gmail.com و یا از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به شماره ۰۹۳۷۸۶۷۲۹۸۱ ارسال کنند.

درخشی گفت: انتخاب شبکه اجتماعی خارجی«واتساپ» از آن جهت بوده که شرکت کنندگانی از سایر کشورهای خارجی هم داریم.

این مسئول با بیان اینکه مخاطب این جشنواره تمام فارسی زبانان در سراسر کشورهای جهان هستند، گفت: همکار ما در برگزاری این جشنواره بنیاد فردوسی شاخه توس است که ارتباطات بین المللی داشته و فراخوان جشنواره از طریق آنها به کشورهای مختلف ارسال شده است.

به گفته درخشی، شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد.

این مسئول با بیان اینکه شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند هم به زبان فارسی و هم به زبان کردی شاهنامه خوانی داشته و فیلم آن را ارسال کنند، گفت: این آثار باید در قالب یک فایل ویدئویی کمتر از پنج دقیقه‌ای باشد و افراد باید حتما بصورت افقی فیلمبرداری کنند.

وی افزود: با اتمام مهلت ارسال آثار، از ۱۵ تا ۲۳ اسفند ماه، تمامی آثار به مدت یک هفته داوری می شود و از میان آثار ارسالی ۱۰ اثر برگزیده در بخش شاهنامه خوانی فارسی و ۱۰ اثر برگزیده در بخش شاهنامه خوانی کردی برای شرکت در بخش حضوری جشنواره انتخاب می شوند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: بخش حضوری این جشنواره بین المللی روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت سال آینده در محل تالار انتظار برگزار شده و از سه نفر برتر در هر بخش با اهدای جوایزی نفیس تجلیل می شود.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس