خانه / خبر شاهنامه / یازدهمین جشنواره شاهنامه خوانی و نقالی زاگرس نشینان به میزبانی لردگان برگزار می شود
کلیک کنید

یازدهمین جشنواره شاهنامه خوانی و نقالی زاگرس نشینان به میزبانی لردگان برگزار می شود

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : یازدهمین جشنواره شاهنامه خوانی و نقالی زاگرس نشینان به میزبانی لردگان برگزار می شود. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان، سیده معصومه موسوی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ضمن اعلام این خبر افزدود: یازدهمین جشنواره شاهنامه خوانی و نقالی زاگرس نشینان با حضور شاهنامه خوانان و نقالان از استان های فلات زاگرس ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه جاری در شهرستان لردگان برگزار می شود. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره شاهنامه…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

یازدهمین شنواره شاهنامه خوانی و نقالی

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : یازدهمین جشنواره شاهنامه خوانی و نقالی زاگرس نشینان به میزبانی لردگان برگزار می شود. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان، سیده معصومه موسوی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ضمن اعلام این خبر افزدود: یازدهمین جشنواره شاهنامه خوانی و نقالی زاگرس نشینان با حضور شاهنامه خوانان و نقالان از استان های فلات زاگرس ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه جاری در شهرستان لردگان برگزار می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره شاهنامه خوانی و نقالی زاگرس نشینان در بخش شاهنامه خوانی در دو رده سنی زیر ٢۵ سال و بالای ۲۵ سال، افزود: شرکت کنندگان در مسابقه باید در مدت زمان ۱۰ دقیقه اثر هنری خود را نمایش دهند.  سیده معصومه موسوی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ضمن اعلام این خبر افزدود: یازدهمین جشنواره شاهنامه خوانی و نقالی زاگرس نشینان با حضور شاهنامه خوانان و نقالان از استان های فلات زاگرس ۱۳ و ۱۴ اسفند ماه جاری در شهرستان لردگان برگزار می شود.وی در ادامه گفت: بخش نقالی این جشنواره در چهار رده سنی زیر ۱۰ سال، ۱۰ تا ۱۵ سال، ۱۵ تا ۲۰ سال و بالای ۲۰ سال برگزار می شود. موسوی ادامه داد: پس از انتشار فراخوان جشنواره در تیرماه سال جاری، ١٨٠ اثر از ١۵ استان از سراسر کشور، به دبیرخانه این جشنواره، واقع در لردگان ارسال شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان، از استان های اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان، هرمزگان، یزد، کرمان و تهران به عنوان استان های شرکت کننده در جشنواره یاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: افراد انتخاب شده در مرحله بازبینی، روزهای ١٣ و ١۴ اسفند ماه (زمان برگزاری جشنواره)، برای داوری نهایی به رقابت می پردازند و از بین آن ها نفرات برتر انتخاب می شوند.
وی در ادامه گفت: بخش نقالی این جشنواره در چهار رده سنی زیر ۱۰ سال، ۱۰ تا ۱۵ سال، ۱۵ تا ۲۰ سال و بالای ۲۰ سال برگزار می شود.

موسوی ادامه داد: پس از انتشار فراخوان جشنواره در تیرماه سال جاری، ١٨٠ اثر از ١۵ استان از سراسر کشور، به دبیرخانه این جشنواره، واقع در لردگان ارسال شد. سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان، از استان های اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان، هرمزگان، یزد، کرمان و تهران به عنوان استان های شرکت کننده در جشنواره یاد کرد. وی خاطر نشان کرد: افراد انتخاب شده در مرحله بازبینی، روزهای ١٣ و ١۴ اسفند ماه (زمان برگزاری جشنواره)، برای داوری نهایی به رقابت می پردازند و از بین آن ها نفرات برتر انتخاب می شوند.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس