خانه / خبر شاهنامه / گام سوم راه شاهنامه در تخت جمشید
کلیک کنید

گام سوم راه شاهنامه در تخت جمشید

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : گام سوم راه شاهنامه برگزار می شود . راه شاهنامه دو استقامت چهل و پنج کیلومتری در گام سوم در شیراز از مسیر دروازه قرآن, مرودشت تا تخت جمشید برگزار خواهد شد . راه شاهنامه بعنوان جایگزینی برای دو ماراتن در نظر گرفته شده است . گام نخست راه شاهنامه در تهران, گام دوم در مشهد و آرامگاه فردوسی و گام سوم در شیراز برگزار می شود . راه شاهنامه خود را  بعنوان جانشینی برای دو ماراتن با پیام صلح, دوستی و آرامش به جهانیان معرفی می کند . بنیانگذار و دونده گام…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید!
0

گام سوم راه شاهنامه

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر : گام سوم راه شاهنامه برگزار می شود . راه شاهنامه دو استقامت چهل و پنج کیلومتری در گام سوم در شیراز از مسیر دروازه قرآن, مرودشت تا تخت جمشید برگزار خواهد شد . راه شاهنامه بعنوان جایگزینی برای دو ماراتن در نظر گرفته شده است . گام نخست راه شاهنامه در تهران, گام دوم در مشهد و آرامگاه فردوسی و گام سوم در شیراز برگزار می شود . راه شاهنامه خود را  بعنوان جانشینی برای دو ماراتن با پیام صلح, دوستی و آرامش به جهانیان معرفی می کند . بنیانگذار و دونده گام نخست و دوم راه شاهنامه علی اکبر پدرام راه شاهنامه را راهی می داند که هدفی جز خدمت به تاریخ و فرهنگ ایران ندارد و پیوند دهنده ورزش و فرهنگ است . گام سوم راه شاهنامه سوم خردادماه از شش و سی دقیقه صبح از دروازه قرآن شیراز آغاز و در ساعت ده صبح در تخت جمشید پایان خواهد یافت . آیین پایانی گام سوم راه شاهنامه همراه با شاهنامه خوانی مهبد و مهدیس کرمی پور خواهد بود .

کلیک کنید

یک نظر

  1. پایگاه نگاهبانی شاهنامه

    شوربختانه این دو های راه شاهنامه از اول از خانه تحریف و تحذیف شاهنامه به نام ویرایش!! در آمد و بنیانگذار این دو فریدون جنیدی است که تقریبا” شاهنامه را محو نموده است و شما هم میدانید که چه بلایی و چه سرافکندگی را برای این اثر ملی آورده است مردی نادان و دیوانه که به بیت بیت شاهنامه دشنام داده و به بهانه های واهی بدون نگاه به یک نسخه خطی شاهنامه فردوسی و خصوصا” نسخه خالقی مطلق را تقریبا” ویران و بی آبرو ساخته است. ما پیشتر به شما گفتیم اما سخن راست در گوش شما نمیرود آن مرد سیاس برای آنکه آن شاهنامه سراپا تحریف خود را مقبولیت دهد دست به اینگونه حرکات نمایشی و بازی با روحیه ملی گرایانه مردم میزند. متاسفانه شما هم از شاهنامه بنیاد نیشابور دفاع کردید واین در سایقه شما هست و تا اعلام برائت از این تحریف آشکار همچنان در این گناه بزرگ شریک هستید آری شما شاهنامه پژوهان! و بنیاد فردوسی! نادانسته یا دانسته در نابودی شاهنامه سهیم هستید ما به آقای دونده گفتیم شما اگر برای شاهنامه میدوید نباید از ویرایش خاصی حمایت کنید ایشان قول داده بود در گام سوم سخنی از بنیاد نیشابور نباشد! امیدوارم چنین باشد اما بازتصاویر استادشان! را در تلگرام ایشان میبینیم که سرافرازانه! در کنار ایشان دیده میشود!!! ایشان از همان اول شاهنامه باید پاسخگو باشد که آیا فردوسی استاد سخن براستی سه بیت! در ستایش یزدان گفته است؟ پس این سی سال چه میکرده؟!!! همینطور تا آخر شاهنامه از این دست !!! سخن فراوان است ای شاهنامه پژوهان!!! مظمئن باشید مردم بیدارند. درود بر فردوسی و شاهنامه و ننگ بر نابودگران آثار ملی ایرانی به نامهای ایرانی!!!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس