خانه / خبر شاهنامه / کتاب عبدالجبار سروش چکامه سرای تاجیک منتشر شد
کلیک کنید

کتاب عبدالجبار سروش چکامه سرای تاجیک منتشر شد

باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: کتاب عبدالجبار سروش چکامه سرای تاجیک منتشر شد. انتشارات خِردگان در تهران کتاب این چکامه سرای تاجیک را منتشر کرده است. به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از سامانه تاجیکستان تایمز، صفر عبدالله دانشمند تاجیک مقیم قزاقستان و هموند فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفته است که این دومین کتاب اشعار عبدالجبار شاه‌احمد مشهور به سروش می باشد که در ایران منتشر می‌شود. پیشتر مجموعه سروده های این چکامه سرای تاجیک با نام درخت، سپیده و آینه در ایران منتشر شده بود. در تاجیکستان نیز کتاب‌های فریاد سلسله خاموشی، جزیره تنهایی، شبنم نفس،…

بازبینی کلی

امتیاز کاربر: 4.3 ( 1 امتیازات)
0

کتاب عبدالجبار سروش چکامه سرای تاجیک منتشر شد
باشگاه شاهنامه پژوهان _ گروه خبر: کتاب عبدالجبار سروش چکامه سرای تاجیک منتشر شد. انتشارات خِردگان در تهران کتاب این چکامه سرای تاجیک را منتشر کرده است.

به گزارش باشگاه شاهنامه پژوهان به نقل از سامانه تاجیکستان تایمز، صفر عبدالله دانشمند تاجیک مقیم قزاقستان و هموند فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفته است که این دومین کتاب اشعار عبدالجبار شاه‌احمد مشهور به سروش می باشد که در ایران منتشر می‌شود. پیشتر مجموعه سروده های این چکامه سرای تاجیک با نام درخت، سپیده و آینه در ایران منتشر شده بود.

در تاجیکستان نیز کتاب‌های فریاد سلسله خاموشی، جزیره تنهایی، شبنم نفس، فریاد یادها، صلیب سفید و بشنو از نی از عبدالجبار سروش منتشر شده است.  این چکامه سرای تاجیک همچنین کتاب تفسیر فرهنگ اشعار کمال خجندی را که شامل هفده هزار واژه می‌شود منتشر کرده است.

وی می‌گوید که برای پژوهش بر روی چکامه های کمال خجندی و انتشار این کتاب بیست سال زحمت کشیده است.

کلیک کنید

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*

کلیک کنید
باز کردن چت
باشگاه شاهنامه پژوهان
درودبرشما

اگر برای سفارش از فروشگاه باشگاه شاهنامه پژوهان پرسشی دارید پیام خود را بگذارید


با سپاس